ליברמן: הפסקת אש ממושכת מבלי לעמוד ביעדים? ניצחון לחמאס

יו"ר ישראל ביתנו על שיחות להפסקת אש ממושכת עם חמאס: "המשמעות - המשך שלטונו של יחיא סינוואר, דבר שיפגע בצורה אנושה בהרתעה הישראלית" • ליברמן הזהיר: "אף תושב בדרום ובצפון לא ישוב לביתו. אסור להסכים לזה. חייבים להכריע"
חרדים 10
ט"ז כסלו התשפ"ד / 29.11.2023 13:31

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, התייחס היום (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו לשיחות על הפסקת אש ממושכת עם חמאס.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

“לממשלת ישראל אסור בשום פנים ואופן להסכים להפסקת אש ממושכת מול מחבלי החמאס מבלי לעמוד במטרות המלחמה”, כתב ליברמן.

בהמשך מנה את המטרות: “1. שחרור כל החטופים. 2. חיסול החמאס וראשי החמאס, גם בארץ וגם בחו”ל, אסור שאחד מהם ימות מוות טבעי. 3. השמדה מוחלטת של כל תשתיות הטרור בתוך הרצועה. 4. להעיף את חיזבאללה מעבר לליטני, בהתאם להחלטה 1701 של מועצת הביטחון של האו”ם”.

הוא הדגיש: “המשמעות של הפסקת אש ממושכת מבלי לעמוד ביעדי המלחמה, תהיה ניצחון לחמאס, והמשך שלטונו של יחיא סינוואר – דבר שיפגע בצורה אנושה בהרתעה הישראלית”.

ליברמן הזהיר: “אף תושב בדרום ובצפון לא ישוב לביתו. אסור להסכים לזה. חייבים להכריע, חייבים לנצח”.

מוקדם יותר, מקור הבקיא בפרטי המשא ומתן לשחרור חטופים נוספים והמשך הפסקת האש אמר כי הצדדים השונים הסכימו על חמש קטגוריות לשחרור עתידי של ישראלים.

לפי דיווח ב’וושינגטון פוסט’, מדובר בגברים מבוגרים מדי לשירות מילואים, חיילות, אנשי מילואים, חיילים וגופותיהם של ישראלים שנרצחו לפני שנלקחו בשבי או במהלכו.

בדיווח מצוטט המקור: “חמאס הביע נכונות לנהל משא ומתן על כל חמש הקטגוריות”. על פי דיווח נוסף, חמאס מבקש עסקה של “ניקוי בתי הכלא הישראלים ממחבלים” תמורת כל החטופים.

המקור ציין שהחטופים מוחזקים בשבי על ידי כמה ארגוני טרור ברצועה, בהם חמאס והג’יהאד האיסלאמי, אך חלקם נמצאים בידי ארגונים קטנים שיש צורך במספר ימים לאתר אותם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות