מנהל תיכון לשעבר תקף כתבת בגלל שענדה תליון ארץ ישראל – וחטף

רם כהן, מנהל בית הספר 'תיכונט' בתל-אביב לשעבר, ממש לא אהב שמוריה אסרף וולברג, הכתבת המדינית של חדשות 13, עונדת שרשרת עם תליון בצורת ארץ ישראל • ברשת החברתית ענו לו: "אתה היית מנהל תיכון? זו לא ארץ ישראל השלמה ואתה בור ועם הארץ"
אבי כץ
ט"ו כסלו התשפ"ד / 28.11.2023 13:45

רם כהן, מנהל בית הספר ‘תיכונט’ בתל-אביב לשעבר, תקף בחשבונו ברשת הטוויטר את התליון שעונדת הכתבת המדינית של חדשות 13 מוריה אסרף וולברג.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

כהן כתב: “מוריה אסרף ערוץ 13. מופיעה עם תליון ארץ ישראל השלמה. מה היינו אומרים על המקביל הפלסטיני שלה שהיה משדר מרמאללה עם אותו מסר?”,

אסרף וולברג הגיבה: “מה היינו אומרים? שהוא פלסטיני ואני כתבת ציונית במדינת היהודים שעובדת בכלי תקשורת ציוני”.

היא הוסיפה: “מאיש חינוך בעל דעות מאוד לא פופולאריות בציבור הישראלי, ניתן היה לצפות לתמיכה בלתי מסויגת בחופש הביטוי. כמו כן, זו ממש לא ארץ ישראל השלמה”.

רבים הגיבו למנהל התיכון לשעבר כי לא מדובר בתליון של ארץ ישראל השלמה, מאחר וארץ ישראל השלמה כוללת גם את עבר הירדן המזרחי.

אחד הגולשים כתב: “אתה היית מנהל תיכון? זו לא ארץ ישראל השלמה ואתה בור ועם הארץ”.

הגולשת יפה טבג’ה שאלה: “שרשרת מפת ישראל. למה זה חטא?”

גולש נוסף הגיב לכהן: “א. יא מיזוגן מותר לה ללבוש מה שהיא רוצה. ב. זאת לא ארץ ישראל השלמה”. ואחר השיב: “שמאלנים ליטרלי לא יודעים גבולות”.

הפובליציסט דרור אידר, שגריר ישראל באיטליה לשעבר, עקץ את כהן: “אלה אינם גבולות הארץ התנ”כיים. גבולות ההבטחה רחבים יותר. היא עדינה איתך… אגב, שמה מפנה להר המוריה, הוא הר הבית. גם מפת ארץ ישראל וגם ירושלים המאוחדת בטלוויזיה הישראלית! שוד ושבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות