הבניין בו הוחזק הופצץ, רוני נמלט – ונתפס בידי עזתים אחרי 4 ימים

רון קריבוי שהיה חלק מצוות מסיבת הטבע ברעים ונחטף לעזה, הצליח לברוח מהשבי בעת הפצצת צה"ל על הבניין בו הוחזק - ונתפס שוב • "הסתתר במשך ארבעה ימים לבד. הוא ניסה להגיע לגבול ולא הצליח. בסוף העזתים תפסו אותו והחזירו אותו לידי המחבלים"
חרדים 10
י"ד כסלו התשפ"ד / 27.11.2023 10:51

בין החטופים ששוחררו אתמול משבי החמאס בעזה היה גם רוני קריבוי, שלא שוחרר במסגרת העסקה על ישראל, אלא כמחווה של ארגון הטרור לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

ילנה מגיד, דודתו של קריבוי חשפה הבוקר (שני), בראיון עם קרן נויבך ברשת ב’, כי הוא הצליח לברוח משבי חמאס למשך ארבעה ימים שלאחריהם נתפס שוב על ידיהם המחבלים.

בראיון סיפרה הדודה כי קריבוי ניצל את העובדה שהבניין בו הוחזק קרס לאחר הפצצות של צה”ל והצליח להימלט משוביו. “הוא סיפר שנתפס על ידי מחבלים שהחזיקו אותו בתוך בניין שקרס מהפצצות. הוא הצליח להימלט והסתתר במשך ארבעה ימים לבד. הוא ניסה להגיע לגבול ולא הצליח. בסוף העזתים תפסו אותו והחזירו אותו לידיים של המחבלים”, סיפרה מגיד.

היא גם שחזרה את יום חטיפתו כשניסה לברוח מזירת הטבח ברעים. “בשלב מסוים רוני החליט להפסיק לרוץ. הוא הסתתר ושם על עצמו שיחים. חבר שלו היה בקשר איתו עד לשעה 10:30, אז רוני אמר לו שהוא שומע קולות של המחבלים ממש קרוב. עשר דקות אחר כך החבר התקשר שוב וענו לו בערבית, הוא התחיל לצעוק ‘רוני, רוני’, הם צחקו וניתקו”.

האזינו לריאיון המלא עם דודתו של רוני קריבוי ברשת ב:

רוני היה חלק מצוות ההפקה במסיבת הטבע ברעים.

במשך שבוע בני משפחתו של רוני לא ידעו מה עלה בגורלו, עד שקיבלו הודעה מצה”ל שיש סבירות גבוהה שהוא נחטף. רוני הוא בעל אזרחות כפולה – ישראלית ורוסית, ושחרורו הושג שלא במסגרת העסקה לשחרור החטופים הישראלים, אלא כחלק מהסכמה בין חמאס לרוסיה. “ההפרדה שעשו אתמול של 13 חטופים פלוס אחד היא לא במקום”, טוענת דודתו. “רוני נולד בארץ וגדל פה, שפת האם שלו היא עברית. כשהוא היה ילד ההורים עשו לו אזרחות רוסית אבל בלי קשר הוא אזרח ישראלי. זה פוגע בנו כאזרחי ישראל. אנחנו פה יותר מ-30 שנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות