עובד ‘יילו’ שהתחבא במקרר וניצל מהטבח מדבר: “חשבתי שזה נגמר”

בר, עובד חנות 'יילו' בתחנת הדלק בצומת מגן, הצליח לחמוק ממחבלי חמאס בנס יחד עם חברו לעבודה: "המחבל הגיע כמה צעדים לפני המקרר, הוא ראה דלת אפורה ופשוט המשיך"
חרדים 10
י"ד כסלו התשפ"ד / 27.11.2023 10:36

בר נחמני, עובד חנות ‘יילו’ בתחנת הדלק בצומת מגן, תועד בסרטון ממצלמות האבטחה של החנות כשהוא נמלט עם חברו ממחבלי חמאס בשמחת תורה.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

השניים הצליחו להינצל לאחר שהתחבאו בחדר הקירור של החנות.

נחמני סיפר הבוקר (שני) בריאיון לקלמן ליבסקינד ומואב ורדי ברשת ב’ מדוע התחבאו דווקא שם: “ניסינו לברוח בכל מיני דרכי מילוט אבל הכול היה סגור, אם אתה הולך ימינה או שמאלה יורים בך. הבחור שלידי גילה תושייה רבה, הוא פתח מהר את חדר הקירור ושמענו את המחבלים מדברים ביניהם”.

האזינו לריאיון המלא עם בר נחמני ברשת ב:

נחמני הדגיש, כי המחבלים היו יכולים לפתוח את חדר הקירור בכל רגע ובנס לא הבחינו בו ובעובד הנוסף.  “המחבל הגיע כמה צעדים לפני המקרר, הוא ראה דלת אפורה ופשוט המשיך”.

הוא תיאר מה שמעו במהלך שהותם בחדר הקירור: “שמענו דיבורים בערבית, הבחור שהיה איתי הוא בדואי, והוא מבין את השפה -הוא אמר לי שהם אומרים ‘איפה הם? אנחנו רוצים להרוג אותם'”.

במהלך שהותם במקום, נחמני התקשר למנהל החנות והפציר בו להזעיק את כוחות הביטחון: “הם הגיעו די מהר, התחבאנו במקרר שעה וחצי ושמענו קרב יריות מתנהל. חיילים באו לחלץ אותנו והבנו שזה שדה קרב ושאי אפשר לצאת משם – נשארנו שם עד חמש בבוקר”.

נחמני תיאר כיצד חש כשצפה בתיעוד מהאירוע: “כשהסתכלתי על זה חייכתי כי הבנתי שהם לא הצליחו לתפוס אותי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות