ראש הממשלה: יש מתווה מבורך להארכת הפסקת האש

חרדים 10
|
י"ד כסלו התשפ"ד / 26.11.2023 22:09
ראש הממשלה נתניהו סיפר לאחר שיחה עם הנשיא ביידן: “דיברנו עכשיו בהתרגשות רבה, כמובן גם על הילדה הקטנה אביגיל, אבל מצער שהיא חוזרת למציאות שאין לה הורים” • “נקבל מתווה להארכת הפסקת האש בתמורה לשחרור 10 חטופים מדי יום”

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (ראשון) עם נשיא ארה”ב ג’ו ביידן ואמר לו כי ישראל מוכנה להארכת הפסקת האש הזמנית בתמורה לשחרור 10 חטופים מדי יום.

“החזרנו הערב עוד קבוצה של חטופים – ילדים ונשים, ואנחנו מתרגשים עד עומק ליבנו, העם כולו, כשרואים את האיחוד הזה של המשפחות”, אמר נתניהו לאחר השיחה. “זה פשוט מרטיט את הנפש”.

נתניהו הוסיף: “דיברתי עכשיו עם הנשיא ביידן בהתרגשות רבה, כמובן גם על הילדה הקטנה אביגיל. איזה אושר לראות אותה איתנו. אבל מנגד, איזה צער שהיא חוזרת למציאות שאין לה הורים. אין לה הורים – אבל יש לה עם שלם שמחבק אותה ואנחנו נדאג לכל צרכיה.

“מעבר לזה אני רוצה להגיד – יש גם מתווה שאומר שאפשר לשחרר כל יום נוסף עוד עשרה. זה דבר מבורך.

“באותה נשימה, אמרתי גם לנשיא שבגמר המתווה אנחנו חוזרים בכל העוצמה לממש את היעדים שלנו: חיסול החמאס, להבטיח שעזה לא תחזור להיות מה שהיא הייתה וכמובן שחרור כל חטופינו”.

לדבריו, “אחרי שהייתי היום בעזה ופגשתי את החיילים שלנו, את החיילים הגיבורים אמיצי הלב הללו, מילואימניקים וסדירים, עם אש בעיניים, אני משוכנע שנצליח במשימה הזאת – כי אין לנו ברירה אחרת”.