עם כיפה: נשיא ארגנטינה הנבחר השתתף בהבדלה והתברך • צפו

נשיא ארגנטינה החדש הגיע אל בית הכנסת של הרב דוד חנניה פינטו, כדי להודות על תמיכתו וברכתו • הרב פינטו בירך: "אלוקים יברך אותך ואעתיר תמיד שישמרו עליך משמים כדי לתת לך את מה שאתה צריך בשביל להצליח"
נתן פרל
י"ג כסלו התשפ"ד / 26.11.2023 12:48

התרגשות בקהילה היהודית בארגנטינה: הנשיא הנבחר חאבייר מיליי השתתף הלילה (מוצ”ש) בהבדלה שנערכה על ידי הרב דוד חנניה פינטו. בהבדלה נראה מיליי יושב לצדו של הרב כשהוא חובש כיפה גדולה לראשו.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

הנשיא החדש, שהפתיע את ארגנטינה בניצחון סוחף, הגיע במוצאי שבת לבית כנסת בו שהה רבי דוד חנניה פינטו כדי להודות לו על התמיכה והברכה שהובילה לניצחונו.

הנשיא הנבחר, אוהד ישראל גדול, הגיע לבקר את האדמו”ר מספר פעמים לפני קיום הבחירות, וכעת בא להודות ולהתברך להמשך הצלחתו בתפקיד.

הנשיא הנבחר מביע כל העת בנחרצות את תמיכתו המוחלטת בישראל, והודיע ​​כי יעביר את שגרירות ארגנטינה מהרצליה לירושלים.

בפגישה מיוחדת אחרי תפילה שנשא הרב פינטו לזכות החטופים, הביע הנשיא החדש את תודתו העמוקה על התמיכה לכל אורך קמפיין הבחירות, והבטיח לעמוד לצד הקהילה היהודית ולצד מדינת ישראל.

לפני הפגישה עמדו בני הקהילה מחוץ לבית כנסת והריעו לנשיא החדש.

“אני חוגג את המדינה היפה הזו. ואני מבקש מאלוקים להגן על האומה של ארגנטינה כדי להחזיר את ארגנטינה למה שהייתה קודם. ואני בטוח שבעזרת ה’ נצליח”, פתח הנשיא בפגישתו.

הרב פינטו בירך אותו: “אלוקים יברך אותך ואעתיר תמיד שישמרו עליך משמים כדי לתת לך את מה שאתה צריך בשביל להצליח”.

הנשיא הודה נרגשות והבטיח להמשיך לעמוד בקשר עם הרב ועם הקהילה היהודית כולה.

מיליי שם קץ לשני עשורים של שלטון שמאל, בזמן שהכלכלה במדינה קורסת והאינפלציה בה חצתה את רף 140 האחוזים.

הנשיא הנבחר העיד כי הוא מקפיד ללמוד תורה עם רב קהילה במדינה. במהלך מסע הבחירות הוא נסע פעמיים אל קברו של הרבי מליובאוויטש זצ”ל בניו יורק, שם התפלל להצלחתו בבחירות.

צילום: ליאור פינטו
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות