פולארד: אנחנו במלחמה – היה צריך להשתיק את משפחות החטופים

בהקלטות בלעדיות שנחשפו בערוץ 14 יוצא יהונתן פולארד נגד עסקת החטופים עם החמאס ואומר כי היה על מדינת ישראל להשתיק את משפחות החטופים, כדי שלא יפעילו לחץ על הממשלה • "היה צריך להגיד לכל משפחות החטופים 'סתמו את פיותיכם או שאנחנו נסתום לכם אותם'"
חרדים 10
י' כסלו התשפ"ד / 23.11.2023 18:13

אסיר ציון, יהונתן פולארד, יוצא בחריפות נגד העסקה עם החמאס לשחרור החטופים באמצע מלחמה, וטוען כי היה צריך להשתיק את משפחות החטופים – ואף לכלוא אותן, אם זה יידרש כדי לסיים את המלאכה ולהשמיד את האויב.

כך חשף היום (חמישי) ישי פרידמן, כתב התחקירים של ערוץ 14.

בהקלטה שהציג פרידמן, נשמע פולארד אומר את הדברים הקשים במהלך שיחה עם הרב דוד בר חי ממכון שילה.

לטענת פולארד, היה צריך לעשות הכל כדי לאפשר לממשלה לפעול נגד החמאס ולמנוע הפעלת לחץ מצד משפחות החטופים על מהלך המלחמה.

פולארד נשמע בתיעוד הוידאו: “כשאנחנו הכרזנו מלחמה, הדבר הראשון שהממשלה הייתה צריכה לעשות היה להכריז על מצב חירום רב-מימדי ולהגיד לכל משפחות החטופים ‘סתמו את פיותיכם או שאנחנו נסתום לכם אותם. אתם לא תתערבו לנו בניהול המלחמה הזו, אתם לא תשומשו על ידי הקהילה הבינלאומית או על ידי השמאלנים שלנו שניהלו את עסקת שליט כנשק נגדנו’.

“אם זה אומר שצריך להשתיק או לכלוא נציגים מסוימים ממשפחות החטופים אז זה מה שצריך לעשות, כי אנחנו במצב מלחמה”, הסביר את עמדתו הנוקשה והוסיף כי התנגד בחריפות לתליית הכרזות עם תמונות החטופים: “למה? כי כל אחד מהם היה ‘חץ רעל’ ביכולת שלנו להילחם באופן מוחלט נגד האויבים שלנו”.

בהמשך השיחה מתבטא פולארד ואומר כי צריך למגר את החמאס גם אם זה אומר שנאבד את החטופים.

‏פולארד אמר עוד, כי נתניהו הציע לו בעבר להשתחרר מהכלא בעסקה שבה ישוחררו מחבלים –  והוא סרב, משום שהחזרת רוצחים לרחובות תוביל לרציחתם של אזרחים.

פולארד הביא הוכחות לגישתו מהתנ”ך, יצא נגד ראש הממשלה שיזם את העסקה, ואמר כי לא יצביע יותר למפלגת הציונות הדתית שתמכה בה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות