גזר הדין של שלומי לחיאני: חצי שנה עבודות שירות – וקלון

ראש עיריית בת ים לשעבר, שהורשע על פי הודאתו בביצוע שלוש עבירות של הפרת אמונים בעת שכיהן כראש העיר, שישה חודשי עבודות שירות בלבד • בשל הקלון שהוטל עליו - יורחק לשבע שנים מהחיים הציבוריים
ו' תשרי התשע"ה / 30.09.2014 09:31

כישלון לפרקליטות המדינה: שופט בית משפט השלום בתל אביב בני שגיא גזר הבוקר (שלישי) שישה חודשי עבודות שירות בלבד וקנס כספי של 250 אלף שקל על שלומי לחיאני, ראש עיריית בת ים לשעבר, שהורשע על פי הודאתו בביצוע שלוש עבירות של הפרת אמונים בעת שכיהן כראש העיר.

בית המשפט גם הטיל קלון על לחיאני – מה שימנע ממנו לחזור לזירה הציבורית למשך 7 שנים. “לא ניתן להגיע למסקנה אחרת מלבד הטלת קלון על הנאשם”, קבע השופט בני שגיא.

בהתאם להסדר הטיעון, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לגזור על לחיאני עונש של שנת מאסר בפועל וקנס כספי שישולם לקופת המדינה בגין הרשעתו וכן להטיל עליו קלון.

לפני שהקריא את גזר דינו של לחיאני, השופט אמר: “לחיאני תרם תרומה יוצאת דופן לעיר בת ים ועשה בחייו מעשים טובים רבים שנלקחו בחשבון. השופט גם אמר כי צריך לתת משקל רב להודאתו של לחיאני במשפט”.

אם לחיאני לא יערער על גזר הדין, ייערכו בחירות לראשות העיר בת ים עוד 60 יום.

בהתאם להסדר הטיעון, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לגזור על לחיאני עונש של שנת מאסר בפועל. גזר הדין, הוא – אם כך – כישלון של הפרקליטות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות