“נפל במלחמת מצווה”: סמ”ר איתן דב רוזנצוויג הי”ד מאלון שבות

סמ"ר איתן דב רוזנצוויג בן 21, מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד בחטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה • היה תלמיד בישיבת ההסדר בירוחם • מועצת גוש עציון: "לצערנו נפילתו של איתן היא השלישית מכיתתו בישיבת נווה שמואל שנפלו במלחמה"
חיים טוויל
ט' כסלו התשפ"ד / 22.11.2023 18:33

סמ”ר איתן דב רוזנצוויג הי”ד, בן 21 מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

הוא הותיר אחריו הורים וארבעה אחים.

רוזנצוויג הי”ד היה תלמיד בישיבת ההסדר בירוחם. איגוד ישיבות ההסדר פרסם הודעת אבל: “בית איגוד ישיבות ההסדר מבכה מרה את נפילתו של לוחם גבעתי החייל סמ”ר איתן רוזנצוויג הי”ד, תלמיד ישיבת ההסדר ירוחם שנפל במלחמת מצווה. בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים, אנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים”.

מועצת גוש עציון: “לצערנו נפילתו של איתן היא השלישית מכיתתו בישיבת נווה שמואל שנפלו במלחמה לצד חבריו יהונתן סמו ואיתן דישון הי”ד”.

ראש המועצה שלמה נאמן ספד: “איתן גיבורנו, נפלת במלחמה על הגנת העם והארץ. היית שם בשביל כל עם ישראל וכעת עם ישראל כולו מחבק אותך ומודה לך על מסירות הנפש שלך. משפחת רוזנצוויג היקרים, ליבנו איתכם ואנו לצדכם ברגעים קשים אלו.”

בנוסף, לוחם במילואים מיחידה 504, אגף המודיעין, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. כמו כן, לוחם בסיירת גולני, חטיבת גולני, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות