יו”ר ‘למענכם’ לשר הבריאות: ‘עצור הטיפול ברוצחי החמאס בבתי החולים!’

הרב יוסי ערבליך, חתן אות הנשיא, כתב לאוריאל בוסו: "האם השר ער לסיטואציה האכזרית שילד או נערה שנורו או נדקרו על ידי מחבל ייפגשו בו בבית החולים? האם יש הצדקה כלשהי לגרום להם למפגש סיוטי שכזה?" • אשפוז המחבלים בבתי חולים נחשף על ידי שרי רוט 
אבי כץ
ט' כסלו התשפ"ד / 22.11.2023 17:18

בעקבות הפרסומים בכלי התקשורת כי מחבלי חמאס-דעאש שהשתתפו בטבח בשמחת תורה, מובאים לטיפולים בבתי חולים ציבוריים בישראל – ולא בפעם הראשונה, חתן אות הנשיא ויו”ר ‘למענכם’ הרב יוסי ערבליך, פנה במכתב דחוף לשר הבריאות אוריאל בוסו, בדרישה שיתערב מיידית, כדי למנוע הטיפול ברוצחי החמאס בבתי החולים הציבוריים בישראל.

“כמי שמלווה באופן יומיומי את הפצועים מהשבת השחורה ובני משפחותיהם, אציין בפניך כי הדבר מהווה פגיעה חמורה ברגשותיהם, הסוערים גם כך, זאת בנוסף להתנגדות של בתי החולים עצמם”, כותב הרב ערבליך, ומוסיף: “המצב בו ניצול מהטבח, והמחבל שניסה ליטול את נפשו באכזריות, יקבלו טיפול חדר ליד חדר, הוא אבסורדי ולא מתקבל על הדעת”.

יו”ר ‘למענכם’ מציג במכתבו את מה שעלול להתרחש כתוצאה מאשפוז המחבלים. “האם השר ער לסיטואציה האכזרית שילד או נערה שנורו או נדקרו על ידי מחבל ייפגשו בו בבית החולים? האם יש הצדקה כלשהי לגרום להם למפגש סיוטי שכזה?!”.

הרב ערבליך מפציר: “אבקשך להיכנס לעובי הקורה בהקדם האפשרי ולבלום במהירות את המחדל הנורא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות