סוף עצוב: אחרי 47 יום – זוהתה גופתה של הנעדרת שני גבאי הי”ד

שני הי"ד, צעירה מיוקנעם, עבדה במסיבת הטבע ברעים • במשך יותר מחודש וחצי הוגדרה נעדרת • כשהחל הירי הסתתרה עם חבריה במיגונית, נפצעה ברגלה – ומאז אף אחד לא ידע מה עלה בגורלה • ההלוויה תתקיים מחר ב-15:00
חיים טוויל
ט' כסלו התשפ"ד / 22.11.2023 16:22

זוהתה גופתה של שני גבאי הי”ד, תושבת יקנעם, שעבדה כסלקטורית בפסטיבל ברעים – ונחשבה לנעדרת במשך 47 ימים, מאז הטבח הרצחני בשמחת תורה.

כשהחל הירי של המחבלים, היא עדכנה את אימה שברחה והסתתרה במיגונית יחד עם חבריה. כשהמחבלים זרקו רימונים לעבר המיגונית, היא ברחה ונורתה ברגלה.

שני, סטודנטית למשפטים שהתגוררה ביוקנעם, נראתה לאחרונה בסרטון בחפ”ק המשטרתי של המסיבה בחניון רעים בשעה 8:53 בבוקר. שם צולמה עם חוסם עורקים מהחגורה שלה וצעיף לבן. בני משפחתה סברו שיצאה מהחפ”ק, כי שוחחו עם הניצולים האחרונים שיצאו משם והבינו שלא הייתה ביניהם.

חלק מהחברים שהגיעו עם גבאי למסיבה הצליחו להינצל. בשבוע שעבר סיפרו עליה לחדשות 12:  “יודעים שהיא ניצלה מהמיגונית. מסתבר שהיא הגיעה, לא יודע איך, לכיוון המסיבה. היא קיבלה טיפול עזרה ראשונה במסיבה ופשוט לא יודעים מה איתה. כלום, כלום”.

הלוויתה תתקיים מחר ב-15:00.

ראש העיר יקנעם סימון אלפסי ספד לה בעמוד הפייסבוק של העירייה: “שני שלנו איננה. הלב שלנו נשבר לרסיסים. כולנו בוכים ומסרבים להאמין, כמה חיכינו לסוף אחר. 47 ימים של תקווה הגיעו לסיומן עם קבלת ההודעה המרה הבוקר על הירצחה של שני הי”ד בשבת השחורה”.

הוא הוסיף: “לבי עם ההורים היקרים יעקב ומיכל, האח אביאל והאחות ניצן ששבעה שבועות הפכו כל אבן והגיעו לכל מקום בארץ ובעולם כדי למצוא את שני, נלחמו, וזעקו להחזירה הביתה. שני האהובה, רק בת 26, צעירה, איכותית ומוכשרת, ילדה, אחות וחברה למופת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות