נעצר חשוד בתקיפת החייל בבני ברק; ראשי הישיבה התנצלו בפניו

חייל מילואים חרדי תושב בני ברק, המשרת בזיהוי גופות מחנה שורה, הותקף בידי חסידים מבוהוש ברחוב חגי - בצעקות, קללות וזריקת פחים לעבר רכבו • תוך שעות המשטרה הניחה את ידה על חשוד בן 23
חיים טוויל
ח' כסלו התשפ"ד / 20.11.2023 22:20

המשטרה עצרה הערב (שני) חשוד כבן 23 מבני ברק בחשד לתקיפת חייל מילואים חרדי בעיר אחר הצהרים בידי צעירים מחסידות בוהוש ברחוב חגי בעיר.

המעצר בוצע לאחר שהמשטרה בפתחה בפעולות חקירה ואיתור חשודים שתקפו את החייל, המשרת מתחילת המלחמה בזיהוי גופות מחנה שורה.

הצעירים תקפו את החייל בצעקות, קללות וזריקת פחים לעבר רכבו.

בתוך כך, ראשי הישיבה שתלמידיה היו, על פי החשד, מעורבים בתקיפה זומנו והגיעו למפקד המרחב, נצ”מ דניאל חדד – וביקשו להתנצל בפני החייל שנפגע על שקרה.

באמצעות המשטרה ובהסכמת החייל שנפגע, נוצר קשר ישיר בין רשי הישיבה לחייל ובהלך השיחה הם הביעו את התנצלותם על התקרית – והבהירו כי זו אינה דרכם וכי הם מגנים ומוקיעים את האירוע בפרט ובכלל כל גילויי אלימות מצד תלמידי הישיבה כלפי חיילים או כל גורם אחר.

כפי שדווח בחרדים 10, דוברות עיריית בני ברק גינתה מיד את המעשה החמור וקראה למשטרה לעצור את התוקפים: חייל חרדי תושב העיר המשרת בצה”ל הותקף על ידי מספר בני נוער הנמנים עם פלג קיצוני וככל הנראה אינם תושבי העיר.

מדובר במקרה חמור אותו מוקיעה בני ברק ומגנה בכל פה!

צוותי השיטור הונחו לפעול מיידית ולהביא למעצר החשודים ולנקיטת הליכים.

“בני ברק מוקירה ומעצימה את הלוחמים המוסרים נפש למען העם והארץ. אין ולא תהיה להתנהגות פסולה זו כל דריסת רגל בעירנו!”, אמרו בעירייה.

מהמשטרה נמסר: “במשטרת ישראל התקבלו היום שני דיווחים שונים על תקיפת שני חיילי מילואים על ידי תושבי המקום בבני ברק, לפי הדיווחים נזרקו לעברם חפצים ללא נפגעים. מיד עם קבלת הדיווחים כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבדיקת נסיבות האירועים”.

אישי ציבור ורבנים גינו את התקיפה הנפשעת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות