דרעי: לא מחליפים רה”מ בתקופה כזאת, קורא ללפיד וליברמן להיכנס

יו"ר ש"ס הגיב ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "אני קורא לכל חברי הכנסת - די! עזבו את הפוליטיקה לתקופה הזו. מי שפועל עכשיו משיקולים פוליטיים - גורם עוול אדיר ופוגע בחיילי צה״ל. אני קורא לכל יושבי הבית להיכנס מתחת לאלונקה. את כל הפוליטיקה נעשה אחר כך"
אריה ריבקינד
ז' כסלו התשפ"ד / 20.11.2023 17:21

יו”ר ש”ס אריה דרעי התייחס אחר הצהרים (שני) בישיבת סיעת ש”ס בכנסת לקריאה של יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“אנחנו במלחמה”, אמר דרעי. “צה”ל נמצא במלוא הכוח בעזה, בצפון וביו”ש. גם שם מתנהלים מבצעים מיוחדים שהצבא עושה כדי לתפוס ולהרוג מחבלי חמאס. בצפון חיזבאללה מנסה לאתגר אותנו וגם שם הצבא מגיב בעוצמה ומחסל מחבלים.

“אנחנו משלמים מחיר יקר, אין יום שאנחנו לא מאבדים לוחמים. צריכים לחזק את החיילים להרבות תפילות. כולם זוכרים איך מרן הרב עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה היה בוכה על כל חייל שנהרג. איך היה מתפלל עליהם, ממש כמו הבנים שלו. הם מוסרים את נפשם למען עם ישראל. אנחנו ממשיכים בדרכו ואני שומע על יוזמות רבות של נציגנו שמאמצים חיילים ולומדים להצלחתם”.

דרעי התייחס ליו”ר האופוזיציה יאיר לפיד, שלא חדל גם בימים אלה משטיקים פוליטיים: “מי שעושה שיקולים פוליטיים או פעולות פוליטיות גורם עוול אדיר לעם ישראל, פוגע בחיילי צה”ל ופוגע בכוח הניצחון של עם ישראל. אני קורא לכל יושבי הבית הזה – די! עזבו את הפוליטיקה לתקופה הזו. אנחנו לא מחליפים ראשי ממשלות או מחליפים ממשלות. ההיפך, אנחנו מרחיבים ממשלות”.

הוא הדגיש: “פעלתי מהתחלה שבני גנץ, גדי אייזנקוט וגדעון סער ייכנסו לממשלה ואני מברך אותם על כך, וכעת כולם צריכים להירתם. אני קורא לכולם – לפיד, ליברמן, ואחרים, זה הזמן להיכנס מתחת לאלונקה – ללא תנאים. את כל הפוליטיקה נעשה אחר כך.

“יש לנו משימה גדולה לפנינו ואנחנו חייבים אחדות. כל פירוד פוגע בצה”ל ובמאמצים שלנו לעמוד במשימות הלאומיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות