חרפה: חייל מילואים חרדי הותקף בידי צעירי חסידי בוהוש בבני ברק

חייל מילואים חרדי תושב בני ברק, המשרת בזיהוי גופות מחנה שורה, הותקף בידי חסידים מבוהוש ברחוב חגי - בצעקות, קללות וזריקת פחים לעבר רכבו • העירייה: צוותי השיטור הונחו לפעול מיידית ולהביא למעצר החשודים ולנקיטת הליכים
חיים טוויל
ז' כסלו התשפ"ד / 20.11.2023 16:52

חייל מילואים חרדי, המשרת מתחילת המלחמה בזיהוי גופות מחנה שורה, הותקף היום (שני) בידי חסידים מחסידות בוהוש ברחוב חגי בבני ברק, בצעקות, קללות וזריקת פחים לעבר רכבו.

הוא נמלט מהמקום, כוחות משטרה הוזעקו לרחוב השומר לסייע בחילוצו.

מדוברות עיריית בני ברק נמסר: חייל חרדי תושב העיר המשרת בצה”ל הותקף על ידי מספר בני נוער הנמנים עם פלג קיצוני וככל הנראה אינם תושבי העיר.

מדובר במקרה חמור אותו מוקיעה בני ברק ומגנה בכל פה!

צוותי השיטור הונחו לפעול מיידית ולהביא למעצר החשודים ולנקיטת הליכים.

“בני ברק מוקירה ומעצימה את הלוחמים המוסרים נפש למען העם והארץ. אין ולא תהיה להתנהגות פסולה זו כל דריסת רגל בעירנו!”, אמרו בעירייה.

מהמשטרה נמסר: “במשטרת ישראל התקבלו היום שני דיווחים שונים על תקיפת שני חיילי מילואים על ידי תושבי המקום בבני ברק, לפי הדיווחים נזרקו לעברם חפצים ללא נפגעים. מיד עם קבלת הדיווחים כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבדיקת נסיבות האירועים”.

יו”ר יהדות התורה שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף גינה: ‏”אני מגנה בחריפות את התקיפה של החייל החרדי בבני ברק על ידי גורמים משולי המחנה. ‘ואהבת לרעך כמוך’ נאמר על כל יהודי באשר הוא, על אחת כמה וכמה על חיילי צה”ל הגיבורים, המחרפים את נפשם בימים אלה להגנת העם והארץ. אני סומך על רשויות החוק שיעצרו במהרה את הפורעים, וימצו איתם את הדין”.

ח״כ אברהם בצלאל תקף: “זו קבוצת מחללי שם שמים אשר מייצגים את עצמם בלבד. התנהגות בזויה זו אינה משקפת את דעתו של הציבור החרדי אשר מחזק את חיילי צה”ל בוודאי בעת הזו אשר עם ישראל כולו מתאחד בתפילה ומלחמה”.

הרב הראשי הגר”ד לאו: “בימים אלו, כאשר אנחנו במלחמה קשה מול מבקשי רעתינו, מול אויב אכזר המבקש נפש כל יהודי – משפחות שלמות בכל רחבי הארץ לא ישנות כבר לילות שלמים כי ילדיהם יצאו במסירות נפש להגן על עם ישראל וללכת למלחמת מצווה על המשך קיומנו כאן. כל אחד ואחד מאיתנו שלא נמצא שם בעומק השטח, צריך לחשוב מה הוא יכול לעשות לתועלת ולזכות אותם קדושים שמחרפים את נפשם עבור עם ישראל.

“תקיפה של חייל או אפילו דיבור בצורה לא מכובדת כלפיו הוא דבר שלא יעלה על הדעת ועל כל אחד להוקיע מעשים כאלו גם כאשר הם נעשים בשוליים של השוליים. כל אחד ואחד צריך להוקיר אותם בכל דרך ומי שלא מבין כמה הכרת הטוב חייבים אנו, צריך לעשות בדק בית עם עצמו.

“בשבועות האחרונים אני שומע בבתי האבלים עוד ועוד סיפורים אשר ממחישים את ההקרבה העצומה של חיילינו. חובת כל מי שאינו בין המחרפים נפשם להוסיף תורה, תפילה ומעשים טובים להצלחתם למען כל העם היושב בציון. נייחל לשובם של כלל כוחות הביטחון בשלום לביתם לאחר הניצחון על מבקשי רעתנו בסייעתא דשמיא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות