ח”כ ניסים ואטורי: “אמרתי לשרוף את עזה, למה צריכים להתבייש?”

ח"כ ניסים ואטורי התייחס לפרסום שלו שהוסר מהוויטר בו קרא "לשרוף את עזה": "מה נשאר בעזה? מנהרות, חמאס, המחבלים הארורים שרצחו ילדים קטנים" • "אני נגד להכניס דלק לעזה, אני מתנגד. אני לא חייב להסכים עם כל פעולה שהממשלה עושה ושהקבינט מחליט"
חרדים 10
ז' כסלו התשפ"ד / 20.11.2023 12:17

חבר הכנסת ניסים ואטורי התייחס היום (שני), בראיון לרדיו 103FM, לציוץ שפרסם ברשת החברתית טוויטר לפיו צריכים “לשרוף את עזה” – ונחסם בשל כך.

“דווקא מימין אנשים מושתקים. אמרתי לשרוף את עזה, למה אנחנו צריכים להתבייש? מי נשאר בזה? יש אזרחים בעזה? כן, לשרוף”, אמר ואטורי.

“כל יום נופלים חיילים, פתאום מכניסים דלק לרצועה. רצחו ילדים, למה אנחנו צריכים להשלים עם דבר כזה? פתאום אנחנו נהיים הומניים וצריכים להיות מתחשבים בכל העולם? לפעמים אני מרגיש אזרח ישראלי שנרצחו ילדים בעם שלו מאשר סגן יו”ר הכנסת. לפעמים אנחנו צריכים להיות נחושים. נצח ישראל הוא לא בטוח”.

הוא הוסיף: “מה נשאר בעזה? מנהרות, חמאס, המחבלים הארורים שרצחו ילדים קטנים, הם מחזיקים ילדים בשבי. אנחנו נמצאים בתקופה בה ראש הממשלה אומר לנקום, זה בחיים לא קרה שראש ממשלה אומר כזה דבר, עברו כל גבול אפשרי. תמיד אמרתי שחמאס נולד כדי לרצוח ילדים ויהודים. צריך להפנים את זה. צריך לשנות קצת את הדיסקט ולהבין שבעל הבית השתגע.

“אני נגד להכניס דלק לעזה, אני מתנגד. אני לא חייב להסכים עם כל פעולה שהממשלה עושה ושהקבינט מחליט. אנחנו צריכים לרסק את עזה, אין מה לעשות, עזה היא חמאס”.

 

על התבטאויותיו בעבר על האמריקנים אמר: “לא יצאתי נגד האמריקנים. לפני חצי שנה, מה שאמרתי היה פותר הרבה בעיות שאינן פתורות כי אנשים ישנו בעמידה. דיברתי על האסון שקרה לנו בגלל אמברגו נשק של נשיא מסוים. העיניים שלי פתוחות לרווחה כשאני רואה את חמאס מתארגן ללחימה. כל הכבוד לאמריקנים, כשעושים דברים טובים צריך להודות. אני יודע לבקר ולהודות כשדברים קורים. מה שעשיתי היה למען ביטחון ישראל. היום אנחנו תקועים בבעיה בגלל מה שדיברתי עליו לפני חצי שנה. אמריקה היא הידידה הכי טובה של ישראל, לפעמים צריך להאיר את הדברים”.

בנוגע לעתיד הממשלה אחרי המלחמה אמר: “הממשלה מחזיקה ביום שאחרי? לא יודע, יהיה זמן לפוליטיקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות