דרמטי: חטופים הובלו לשיפא, נועה מרציאנו הי”ד נרצחה בביה”ח

צה"ל פרסם תיעוד של מחבלי חמאס מכניסים אל בית החולים ב-7 באוקטובר שני חטופים - אזרח נפאלי ואזרח תיאלנדי • צה"ל חושף פרטים חדשים על נסיבות מותה של רב"ט נועה מרציאנו הי"ד: המחבל שהחזיק בה נהרג, והיא נלקחה לכותלי שיפא, שם נרצחה בידי מחבל חמאס • צפו בתיעודים
יוני גרין
ו' כסלו התשפ"ד / 19.11.2023 21:04

צה”ל ושב”כ חשפו הערב (ראשון) ממצאים המעידים כי בית החולים שיפאא’ בעזה, שימש כתשתית טרור.

בתיעוד מתוך בית החולים  שצולם ביום ‘השבת השחורה’ ה-7 באוקטובר,  בין השעות 10:42-11:01, נראים מחבלי חמאס מובילים בכוח לבית החולים שני חטופים שנחטפו משטח ישראל – אזרח נפאלי ואזרח תיאלנדי.

בתיעוד מתוך בית החולים מיום החטיפה, ה-7 באוקטובר 2023, בין השעות 10:42-11:01 נראים שני החטופים משטח ישראל מוקפים במחבלי חמאס חמושים. אחד מהם פצוע ומובל על מיטת בית חולים והשני הולך על רגליו.

תא”ל הגרי סיפר: “מידע מודיעיני נוסף מראה שחטופים נוספים היו שם בנקודות זמן שונות. רכזי השב”כ אוספים מודיעין מתחקורים של אנשי צוות, וכך נתפסו תיעודים של חטופים מגיעים לבית החולים. אנחנו מציגים לראשונה תיעוד של חטופים – אזרח נפאלי ואזרח תאילנדי. עדכנו את משפחותיהם ומדינותיהם בתיעוד.

“העולם לא יוכל להגיד שלא ידע מה קורה בבתי החולים בעזה, הוא חייב לפעול נגד פשעי המלחמה של חמאס דאעש”.

דובר צה”ל אמר עוד: “מזה 5 ימים כוחותינו פועלים לחשוף תשתיות טרור בביה”ח שיפא. צה”ל והשב”כ מצאו בבית החולים רכב של כוחות הנוח’בה עם אמצעי לחימה רבים, שכנראה היה חלק מאותם רכבים שחדרו לישראל ב-7 באוקטובר וביצעו את הטבח הנורא. לצד הרכב מצאנו פיר תת קרקעי מסווה היטב – באותו מתחם. בימים האחרונים חקרנו את הפיר והיום חשפנו תיעוד ממנהרת הטרור לכל העולם. כוחותינו ממשיכים לחקור את המנהרות שחמאס מסווה”.

צה”ל עדכן עוד, כי גופותיהן של יהודית וייס הי”ד ורב”ט נועה מרציאנו הי”ד, שנחטפו ב-7 באוקטובר, נמצאו במבנים סמוכים לבית החולים – כל אחת מהן נמצאה במבנה אחר סמוך לבית החולים. לפני מספר ימים הוחזרו גופותיהן לישראל.

צפו בתמונות מהובלת חטופים לשיפאא’ ותמונות רכבים צה”ליים במרחב בית החולים:

דובר צה”ל תא”ל דניאל הגרי חשף הערב  עם חשיפת התיעוד, כי רב”ט נועה מרציאנו הי”ד נרצחה על ידי מחבלי החמאס בתוך בית החולים שיפא: “הבוקר עדכנו את משפחתה של נועה ז”ל כי לפי הממצאים, היא נחטפה לדירת מסתור צמודה לבית החולים שיפא.

“במהלך הפצצת צה”ל ביום חמישי לפני 10 ימים, מחבל החמאס שהחזיק בנועה נהרג והיא אמנם נפצעה בתקיפה, אך לא באופן מסכן חיים. בניגוד לסרטונים השקריים שמפרסם חמאס שניסה לטעון כאילו נעה נהרגה מתקיפות צה”ל, על פי המידע המודיעיני המוצק שיש בידינו, נועה נלקחה לתוך כותלי בית החולים שיפא, שם היא נרצחה על ידי מחבל חמאס”.

 

מח”ט 7, אל”ם אלעד צורי, תיאר את פעילות הכוחות למציאת של רב”ט נועה מרציאנו הי”ד: “מבית החולים היא הוצאה עד לבית סמוך, שידענו עליו בהכוונת השב”כ”. הקצין נראה צועד מטרים ספורים מבית החולים ומגיע למקום: “ידענו שהיא נמצאת במרחב הבית, בחצר האחורית. סרקנו במשך ימים עד מצאנו את גופתה במרפסת”.

דובר צה”ל הדגיש: “ממצאים אלו מוכיחים כי ארגון הטרור חמאס השתמש בבית החולים שיפאא’ ביום הטבח עצמו כתשתית טרור. ממצאים אלו מצטרפים להוכחות שהראנו קודם לכן, המוכיחים כי ארגון הטרור חמאס משתמש במרחב בית החולים כתשתית לפעילות הטרור שלו באופן שיטתי ושוטף”.

בנוסף, פורסמו צילומים של רכבים צבאיים שהובאו מישראל במהלך הטבח הרצחני לאזור בית החולים שיפא.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות