נתניהו: מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם הטבח של חמאס

ראש הממשלה יצא למתקפה בעקבות הודעת משרד החוץ של הרשות הפלסטינית, לפיה חמאס לא אחראי לטבח במסיבה ברעים • "ביום שאחרי שנחסל את החמאס, לא נאפשר שמי שינהל את הממשל האזרחי בעזה יכחיש טרור, יתמוך בטרור, ישלם לטרור ויחנך את ילדיו לטרור"
אריה ריבקינד
ו' כסלו התשפ"ד / 19.11.2023 19:53

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח הערב (ראשון) ביקורת חריפה על הודעת משרד החוץ של הרשות הפלסטינית, לפיה חמאס לא אחראי לטבח במסיבה ברעים.

נתניהו אמר: “משרד החוץ הפלסטיני פרסם היום הודעה מזעזעת – הוא הכחיש שהחמאס הוא זה שביצע את הטבח הנורא במסיבה ברעים, וטפל את זה על ישראל”.

הוא הוסיף:  “לא די שכבר 44 ימים אבו מאזן מסרב לגנות את הטבח הנורא, כעת אנשיו מכחישים את הטבח הזה והופכים את היוצרות על ישראל. מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם את הטבח של חמאס-דאעש.

“אני רוצה להיות ברור – ביום שאחרי שנחסל את החמאס, לא נאפשר שמי שינהל את הממשל האזרחי בעזה יכחיש טרור, יתמוך בטרור, ישלם לטרור ויחנך את ילדיו לטרור ולחיסולה של מדינת ישראל. את זה לא נאפשר”.

השר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב: “ההודעה של הרש״פ מזעזעת אך לא מפתיעה. אנחנו עומדים מול אויב אכזר. הפרופגנדה של החמאס ושל הרש״פ נגד מדינת ישראל היא חלק ממכונת המלחמה שלהם נגד אזרחי ישראל. רק יישות מעוותת כמו הרש״פ יכולה להגן על מעשי הטבח ולהאשים את מדינת ישראל”.

הוא הוסיף: “אני גאה בכך שעצרתי את תקציב הרשות. אני קורא למי שעוד חולם על העברת כסף לרשות כדי שהיא תעביר אותו לעזה להתעשת.

“אנחנו עדים לשנאת ישראל עזה, כמו שלא ראינו מאז השואה וכנגד אלו ואלו אזרחי ישראל מתאחדים ומתעוררים מהקונספציה ומהסיוט שהיינו בתוכה בעשורים האחרונים”.

השר גדעון סער, חבר הקבינט הביטחוני: “‏ביום אחד: מצד אחד – הודעת משרד החוץ של הרשעות הפלסטינית עם נסיון החיפוי העלוב על פשעי חמאס הרצחניים במסיבה ברעים ועלילת הכזב על ישראל. מצד שני – הראיות על פשעי חמאס בבית החולים ‘שיפא’. אלה ואלה – אנטישמים המחנכים את ילדיהם על רצח יהודים והשמדת ישראל”.

מוקדם יותר פרסם משרד החוץ של הרשות הפלסטינית: “לפי התקשורת העברית, תחקיר ראשוני של המשטרה הישראלית הוכיח שמסוקים ישראליים הפציצו את האזרחים הישראליים ב-7 באוקטובר, שהשתתפו בפסטיבל הטבע. חיל האוויר הישראלי עומד מאחורי ההרס הגדול באזור ובחלק מההתנחלויות אחרי שיושם מה שמכונה פרוטוקול חניבעל, שמאפשר למשטרה ולצבא הכיבוש להרוג את כולם.

“לפיכך סבור המשרד כי החקירה מטילה ספק בדיווחים הישראלים על ההרס וההרג. ההרס והרצח שהתרחש באזור, במיוחד בכל הנוגע לסרטונים, שהראו את ההרס והשריפות שפרצו בכמה מהבתים כתוצאה מההפצצה. אנחנו דורשים מכל כלי התקשורת והגורמים באו”ם וממנהיגי המדינות לעקוב אחרי הפרסומים בתקשורת הישראלית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות