השף: “מתבייש. סליחה שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל”

השף מאיר אדוני, שהיה מזוהה עד כה עם הצד השמאלי של המפה והאמין בדו קיום, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סטורי בו הוא מספר כי שינה את דעותיו מקצה לקצה • "ב-7 באוקטובר ב-6 וחצי בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר"
חרדים 10
ה' כסלו התשפ"ד / 18.11.2023 18:27

השף מאיר אדוני התנצל על שהיה “מהאפסים שתמכו והטיפו לשלום” וש”לקח חלק בהונאה הגדולה של השמאל”.

בפוסט שהעלה ביממה האחרונה לחשבון באינסטגרם שלו, כתב אדוני: “מוקפים במפלצות אסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים”.

וכך כתב: “אני. מאיר אדוני. בן לאמא סימה ואבא מנחם. יליד 1973. מודה ומתוודה שהייתי מהאפסים שתמכו והטיפו לשלום!

“30 שנים מחיי נסעתי בעולם, מחנות שלום בנורבגיה, ירדן, ישראל ובכלל בארץ ובעולם. אבא ל-8 ילדים. הבכור בן 22 והקטן שנתיים. חלמתי חלומות הזויים על עולם יפה, שקט, מלא בטוב ובאהבה! עולם שלא קיים ליהודי וישראלי.

“שילמתי מחיר אישי ענק אישי על האמונות הללו. הטיחו בי דברים נוראיים. הפסדתי לקוחות וקמפיינים. אבל נאחזתי – בטמטום ההזוי שרציתי להאמין בו.

“ב-7 באוקטובר ב-6 וחצי בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר. מאיר שמכה על חטא. מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזיה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות אסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים!”

הוא התנצל: “מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל. מתפלל שבורא עולם יסלח לי. עם ישראל חי וקיים רק בזכות עצמו וכוחנו באחדותנו.

“אנחנו חייבים להשמיד עד הסוף את מפלצות החמאס ועוזריהם. עם ישראל חי לנצח נצחים. שבת שלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות