גלנט: ממצאים משמעותיים בשיפא, השלב הבא בתימרון הקרקעי החל

שר הביטחון גלנט קיים הערכת מצב במפקדת אוגדה 36 הפועלת בבית החולים שיפא בעזה: "נגביר עוד את הלחץ על חמאס. האויב הזה מבין רק כוח ואנחנו מסבירים לו היטב מה זה כוח"
אריה ריבקינד
ג' כסלו התשפ"ד / 16.11.2023 18:08

שר הביטחון יואב גלנט קיים אחר הצהריים (חמישי) הערכת מצב באוגדה 36 – הפועלת בבית החולים שיפא – במהלכה קיבל סקירה על התקדמות הכוחות בשטח ובעיקר על הפעילות המתבצעת במתחם בית החולים שיפא בעזה.

בהערכת המצב השתתפו סגן הרמטכ”ל האלוף אמיר ברעם, האלוף איתי וירוב והקצונה הבכירה באוגדה.

השר גלנט אמר בהערכת המצב: “הגעתי היום למפקדת האוגדה שכוחותיה המיוחדים פועלים גם בתוך בית החולים שיפא. יש שם ממצאים משמעותיים, הפעולה נמשכת והיא נעשית בצורה מדויקת, סלקטיבית אבל מאוד מאוד נחושה”.

השר הוסיף: “ביממה האחרונה השלמנו את הכיבוש והטיהור של כל החלק המערבי של העיר עזה, השלב הבא החל – הכוחות פועלים באופן מדויק, באופן נחוש, בצורה החלטית, בתיאום מאוד גבוה בין כוחות האוויר, הים, היבשה, בליווי של מודיעין עוטף וחזק מאוד”.

גלנט הדגיש:  “ככל שנעמיק את הפעולה הזאת, נגביר את הלחץ על החמאס ונשחוק עוד מפקדות, נפגע בעוד מנהרות, נחסל עוד פעילים, ונוריד עוד ראשי ארגונים, כך יגדל הסיכוי להשיב את החטופים שלנו, כי האויב הזה מבין רק כוח ואנחנו מסבירים לו היטב מה זה כוח.

“כאן במקום הזה לא שומעים את רחשי הרקע, שומעים רק את רעם התותחים, את שרשראות הטנקים ואת התנועה המאוד מדויקת של לוחמי החי”ר והכוחות המיוחדים – הביצוע במיטבו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות