גם בצפון? פוגל: בואו נדאג שזה קורה – גם אם ארה”ב מעקמת האף

חבר הכנסת צביקה פוגל התייחס לאפשרות של פתיחת חזית נוספת בצפון: "לא רוצה לתת למישהו צ'אנס להעביר אותי שוב את חוויית ה־7 באוקטובר" • "הייתי פותח בשבועיים-שלושה של מכה אווירית אינסופית, ומכניס לשם את הכוחות הקרקעיים מיד אחרי"
חרדים 10
ג' כסלו התשפ"ד / 16.11.2023 12:08

חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית מביע תמיכה במלחמה גם בחזית הצפונית, בכדי למנוע טבח דומה לזה שהיה בדרום בשמחת תורה.

בדקתם אם מגיע לכם הקלות של רשות המסים בשל ‘חרבות ברזל’?

בריאיון שהעניק היום (חמישי) לרדיו 103FM, אמר פוגל: “הצבא פועל בדרך מדהימה, מהיום בו הם התאוששו מהלם, התחושה שלי וההבנה שלי היא שצה”ל פועל כמו שהוא צריך לפעול. יש לו את חופש הפעולה ליזום, לעצור ולהפיק לקחים. אני גאה יותר מתמיד על זה שפעם הייתי שייך למערכת הזו, אני שמח שאני מוכיח שאנחנו באמת מסוגלים.

“מצד שני, אתה מתעורר בבוקר ושומע על עוד חללים שנפלו ועל הפיגוע במנהרות, אבל אני מבין שהפעם אין לנו ברירה, אלא להשמיד את חמאס בדרום וביו”ש ואת חיזבאללה בצפון”.

הוא הוסיף: “אני לא מדבר על היום שאחרי, כי אני לא יודע מה יהיה בו ומתי הוא יהיה. אני מעריך שבחודשים הקרובים אנשים יתחילו לחזור הביתה. צריך להקנות ביטחון אישי לכל אחד שחוזר הביתה. השר לביטחון לאומי שומע את תוצאות הסיורים שלי ומממש את הדברים כדי להקנות את תחושת הביטחון”.

 

על הזירה הצפונית אמר פוגל: “ברגע שבו אפשר יהיה להוציא מהרצועה חלק מהכוחות ולהעלות אותם צפונה, באותו רגע הייתי פותח בשבועיים-שלושה של מכה אווירית אינסופית, ומכניס לשם את הכוחות הקרקעיים מיד אחרי. אחרת, אני לא מבטיח את הביטחון לכל אותם עשרות אלפי תושבים שעזבו את ביתם ועכשיו זרוקים בכל מיני מלונות. אי אפשר לעשות את זה אחרת.

“אנחנו חייבים לנצל את ההזדמנות. לא רוצה לתת למישהו צ’אנס להעביר אותי את החוויה של 7 באוקטובר פעם נוספת. בואו נדאג שזה קורה, גם אם האמריקנים ואחרים קצת מעקמים את האף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות