ח”כ דני דנון: לא יודע אם אנטוניו גוטרש דובר האו”ם או של חמאס

הח"כ מהליכוד מתח ביקורת חריפה על מזכ"ל האו"ם אחרי ששוב תקף את ישראל: "הוא חצה קווים. אירחתי אותו בביתי לארוחות שבת. הוא סייר איתי בעוטף, היינו בתוך המנהרות של חמאס, הוא יודע במה מדובר. או שהוא יוצר איזון, או שהוא פשוט צריך להיות פרסונה נון גרטה"
חרדים 10
ב' כסלו התשפ"ד / 15.11.2023 10:43

חבר הכנסת דני דנון מתח ביקורת חריפה על מזכ”ל האו”ם אנטוניו גוטרש שאמש (שלישי) שוב תקף את ישראל ואמר כי הוא “מוטרד מהאבדות בנפש בבתי חולים בעזה”.

בדקתם אם מגיע לכם הקלות של רשות המסים בשל ‘חרבות ברזל’?

“יש לחץ של האו”ם, ודרך אגב, זה לא רק מהמדינות החברות באו”ם. ראינו את מזכ”ל האו”ם שלקח עמדה מאוד עוינת לישראל”, אמר דנון.

דנון תקף: “לפעמים אני לא יודע אם הוא דובר של האו”ם או דובר של החמאס. כל יום הוא מוציא הודעות נגד ישראל, הוא לא מציין את החטופים בכלל, הוא חושב שיצאנו למבצע הזה כי רצינו, זה מקומם.

“אבל בפועל אני חושב שהתמיכה המסיבית של ארה”ב, שהיא החשובה ביותר, היא עדיין נשמרת, היא קיימת, וגם אם אנחנו נצטרך להתעמת עם מדינות העולם – אין לנו ברירה. הפעם אנחנו חייבים להשלים את המשימה, להכריע את החמאס. צריך להזכיר לציבור שאנחנו פועלים כרגע בחלק מאוד קטן מרצועת עזה”.

עוד אמר על גוטרש: “הוא חצה קווים, ואני מכיר אותו אישית. אירחתי אותו בביתי לארוחות שבת. הוא סייר איתי בעוטף, היינו בתוך המנהרות של חמאס, הוא יודע במה מדובר, ולכן הצעד החד צדדי שהוא אימץ זה חמור מאוד.

“לכן גם קראתי לאנשים בארה”ב לומר לו, או שהוא יוצר איזון, או שהוא פשוט צריך להיות פרסונה נון גרטה – מישהו שלא מקבלים אותו, לא בישראל, בוושינגטון שלא יקבלו אותו, כי הוא באמת, באופן חד צדדי, פועל נגד ישראל היום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות