סגרו מעגל בעזה: הלוחמים איתרו ציוד שלהם שנגנב ב’שבת השחורה’

במהלך סריקה בבית המושל ברצועת עזה, איתרו לוחמי גדוד 13 ציוד של לוחמים מהגדוד - שנגנב על ידי המחבלים מהמוצבים שלהם ביום של ההתקפה האכזרית
חיים טוויל
א' כסלו התשפ"ד / 14.11.2023 20:29

כחלק ממבצע פשיטות רחב על מוסדות השלטון של חמאס, לוחמי גדוד 13 של חטיבת גולני פשטו על בניין בית המושל, המשמש כמתקן טרור של חמאס – ובו  משרדי צבא, משטרה, מודיעין ומפקדות של ארגון הטרור.

במהלך הסריקות במבנה, מצאו הלוחמים ציוד השייך לחיילי הגדוד שלקח חלק בקרבות בעוטף בבוקר יום ‘השבת השחורה’.

הציוד הגדודי שנלקח ממוצבי צה”ל כולל אמצעי לחימה, מסמכים וציוד גדודי של חיילי גדוד 13.

הציוד יועבר לשטח ישראל ויבחן על ידי גורמי צה”ל.

מציאת חפצים אלו מהווה סגירת מעגל משמעותית עבור לוחמי הגדוד ומפקדיו. לוחמי הגדוד איתרו את הציוד תוך שהם פועלים בעומק הרצועה, תוך קרבות קשים, השמדת תשתיות טרור וחיסול מחבלים, אשר חלק מהם השתתפו בטבח הרצחני שהוציא לפועל חמאס.

סגן-אלוף תומר, מפקד גדוד 13: “חזרנו עכשיו אחרי לילה ארוך של פעילות מבצעית משמעותית. הפשיטה שעשינו בלילה הייתה על בניין המשטרה הצבאית של חמאס. פתחנו בהתקפה מאוד-מאוד עוצמתית על היעד, סרקנו חדרים, טיהרנו את המבנה בשיתוף חיל האוויר עם הנדסה ושיריון. התקפה מאוד עוצמתית ומשמעותית.

“לאחר שטיהרנו את המקום התחלנו לעשות שם סריקות ונדהמנו לגלות שבמקום יש ציוד של חיילי צה”ל”, הוסיף סא”ל תומר. “לקחנו כמובן את כל הציוד הצה”לי שהיה שם, העברנו אותו אחורה, שמנו מוקשים על כל הבניינים שם והשמדנו את המקום.

“העברנו מסר: במקומות שיוצאים מרצחים כלפי עם ישראל, לא משנה כמה רחוק הם יהיו, לא משנה כמה הם יהיו במקומות הכי צפופים של עזה, אנחנו נגיע, נתקוף ונשמיד אותם – נעביר מסר שלא כדאי להתעסק עם עם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות