בכיר ישראלי: התקדמות במו”מ החטופים • חץ יירט בים האדום

שמועות בעזה: חוסל בכיר מ'החמישיה הפותחת' • דובר צה"ל: כדי לפרק את חמאס נצטרך לפעול גם בדרום הרצועה • גלנט: אישרתי לצה"ל להתקדם בימים הבאים • 3 נפצעו מרסיסים בת"א, אחד קשה • הנשיא ג'ו ביידן על שחרור חטופים: "מאמין שזה יקרה בקרוב" • עדכונים שוטפים
חרדים 10
א' כסלו התשפ"ד / 14.11.2023 01:58

היום ה-38 למלחמה: המתיחות בגבול לבנון מסלימה, לאחר שלאורך כל יום אתמול נורו טילי נ”ט ופצמ”רים. בתוך רצועת עזה כוחות צה”ל מעמיקים את האחיזה וממשיכים בכיבוש שטחים חדשים.

רוצה לתרום לעמישראל? כך תצטרף למסלול הביטחוני בשירות האזרחי

עדכונים חדשים: 

23:25 –  רשת אל-מיאדין המקורבת לחיזבאללה מדווחת על תקיפה סמוך לכפר בדרום לבנון. במקביל, דיווחים פלשתיניים על תקיפה אווירית על בית בדרום-מזרח ח’אן יונס שבדרום רצועת עזה.

22:55 – שדר אל ג’אזירה ראיין פצוע עזתי מבוגר בבית חולים בעזה, ששאל “למה ההתנגדות (חמאס) מתחבאת בין האנשים? לכו תתחבאו בגיהנום”. הכתב של אל-ג’זירה קטע אותו והתרחק.

22:50 – גורם בכיר בישראל טוען כי עסקת שחרור חטופים עשויה להגיע בתוך 48 עד 72 השעות הבאות. לפי אותו מקור, קבינט המלחמה מתכנס הלילה כדי לקבל עדכונים על העסקה.

22:35 – החות’ים בתימן מקבלים אחריות על השיגור לעבר ישראל, שיורט בהצלחה על-ידי מערכת “חץ” בים האדום

22:20 – לפני זמן קצר זוהו שני שיגורים כושלים משטח סוריה שלא חצו לשטח הארץ. כוחות צה”ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי.

21:30 – הבית הלבן: לארה”ב מידע מודיעיני לפיו חמאס וג’יהאד השתמשו בבתי חולים, בהם בית החולים שיפא, להוצאת פעולות צבאיות והחזקת חטופים ישראלים. “המידע על אודות השימוש של חמאס בבתי חולים מגיע ממודיעין אמריקני ומודיעין מאומת, השימוש של חמאס בשיפא הוא פשע מלחמה”.

21:15 – הצהרת דובר צה”ל: “אנחנו עובדים בעוצמה ברצועה, יש לנו הישגים אבל חשוב לי שהציבור ידע – יש לנו הרבה עבודה, וזה ייקח זמן. בצפון, ממשיכים להיות במכונות גבוהה ולפעול לפי תוכניות ההגנה וההתקפה. באילת יירטנו היום בהצלחה טיל ששוגר לשטח ישראל מעל הים האדום באמצעות מערכת ההגנה חץ. המטרה לא חצתה בשום שלב לשטח ישראל ולא נשקפה סכנה”.

על החטופים אמר הגרי: “נעשה כל מאמץ מבצעי, מודיעיני, ואזרחי על מנת להשיבם הביתה. זוהי משימה עליונה בעדיפות עליונה. לכשנדע באופן אמיתי נעדכן את המשפחות, ואז את הציבור דרך התקשורת”.

על המשך המתקפה: “המשימה שהוטלה עלינו היא לפרק את ארגון חמאס, כדי לפרק אותו צריך לפעול בכל רצועת עזה מהאוויר מהים ומהיבשה”.

21:15 – ראש השב”כ, רונן בר, שב ארצה מביקורו בקהיר  

20:30 – שר האוצר הפלסטיני לשר האוצר בצלאל סמוטריץ’: “העבירו מיד את הכספים שישראל מחויבת להעביר לרשות הפלסטינית”. סמוטריץ’ במכתב תגובה: ״עזות-מצח שאין דומה לה, לא נעביר לכם כספים כדי שאתם תעבירו אותם למחבלים הנאצים ברצועה”.

20:22 – ההתרעה בעיר אילת: זוהה טיל ששוגר לשטח מדינת ישראל ויורט בהצלחה במרחב ים סוף על ידי לוחמי ההגנה האווירית, באמצעות מערכת ההגנה לטווח רחוק “חץ”. המטרה לא חצתה לשטח ישראל. הירי ככל הנראה בוצע מתימן.

20:15 – שר הביטחון גלנט בהצהרה: “אישרתי לצבא להמשיך ולהתקדם על מנת להמשיך את המשימות בהתאם להנחיות הקבינט. צה”ל שולט כעת בצפון הרצועה, אין לנו זכות מוסרית להפסיק את הלחימה כל עוד יש שבויים. לא יהיו מקום חסין באף נקודה ברצועה עד שנחזיר את החטופים לביתם ונגרום לפירוקו של חמאס – גם ביכולות הצבאיות וגם בשלטוניות. אנחנו ממוקדים ברצועה ובחזית הדרום, אבל בשעה הזו אנחנו גם יודעים עד כמה חשוב לשמור על ביטחונם של תושבי הצפון”.

20:00 – שמועות בעזה: חוסל אחמד ע’נדור מפקד החטיבה הצפונית. מדובר באחד מ”החמישייה הפותחת” של חמאס, שלפי הדיווחים שיוצאים מהרצועה נקבר בתוך מנהרה כתוצאה מהפצצה של התת-קרקע.

מדובר במפקד החטיבה הצפונית של חמאס, שספגה פגיעה משמעותית מתחילת המלחמה. נכון לעכשיו אין אימות ודאי למותו.

19:40 – העצרת למען ישראל בוושינגטון: על פי הערכת המארגנים הגיעו כ-200 אלף משתתפים

18:55 – חדשות 12: ראש השב״כ בביקור במצרים, נפגש עם שר המודיעין המצרי ודן בעסקת חטופים.

18:55 –  נתניהו לפורום ראשי רשויות קו העימות בצפון: “יש לנו משנה סדורה: קודם כל ניצחון מוחלט על חמאס בדרום והשבת חטופינו. הדבר השני, להבטיח שביום שאחרי לא חוזר החמאס, או משהו דמוי חמאס. הדבר השלישי, ולא פחות חשוב, לטפל בגזרת הצפון. לא מציע לחיזבאללה לנסות את ישראל – זאת תהיה טעות חייהם”.

18:35 – ראש הממשלה נתניהו: “מאז תחילת המלחמה אנו פועלים ללא הרף לשחרור חטופינו, כולל הפעלת לחץ גובר מאז תחילת התמרון הקרקעי. אם וכאשר יהיה משהו קונקרטי לדווח עליו – נעשה זאת”.

18:30 – צה”ל תקף עמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון.

18:20 – ביידן על עסקה לשחרור חטופים: “מאמין שזה יקרה בקרוב. משפחות יקרות – תחזיקו מעמד, אנחנו בדרך”.

18:15 – בית החולים וולפסון מעדכן כי הצעיר בן ה-20 שנפגע מפגיעת רסיס סובל מפגיעה רב-מערכתית, והוא מורדם ומונשם בדרכו לחדר ניתוח. פצועה נוספת שהוגדרה במצב קל סובלת מפגיעה באזור האגן, ונמצאת בהכרה.

17:35 –חלקי מיירט נפלו סמוך ליפו, ורסיסים עפו לעבר רכב פרטי וגרמו לפציעה באורח קשה של צעיר כבן 20. פצוע נוסף פונה במצב בינוני, ואישה נוספת בת 43 נפצעה קל. כוחות הצלה פינו אותם לבית החולים וולפסון בחולון.

17:01 – צבע אדום בעוטף עזה

17:00 – השר בני גנץ בביקור בפיקוד הצפון: “אני רואה את ההתנהלות של נסראללה ושואל – האם הוא איבד קשר עם המציאות בשטח? את השאלה הזו צריכים עכשיו לשאול אזרחי לבנון וממשלת לבנון”.

הוא הוסיף: “אנחנו לא נחזור ל-6 באוקטובר גם כאן בגזרה אנחנו פועלים התקפית והמטרה ברורה – לאפשר לתושבים לחזור לפה בביטחון. בדרום אנחנו ממשיכים מעמיקים ומרחיבים את התמרון. כפי שראיתם חיילי צה”ל מגיעים לכל מקום בעיר עזה שבנו נמצאים מחבלים, ויגיעו לכל מקום ברצועה ככל שיידרש. אני מבקש להדגיש – גם אם נידרש להפסקת אש לצורך החזרת חטופים – לא תהיה עצירה של המלחמה”.

16:35 – דובר צה”ל פרסם תיעוד נוסף ממציאת תשתית טרור בבית החולים ׳רנתיסי׳ שבצפון הרצועה. בתיעוד נראים כוחות שייטת 13 וחטיבה 401 נכנסים לבית החולים ומוצאים, בין היתר, נשקים, גרזנים, תחמושת, וכרית ובתוכה אפוד עם רימונים ומחסניות שהוסתרו מתחת למחלקות.

16:30 – מנהיג החות’ים בתימן מאיים שימשיכו לתקוף את ישראל, ושכוחותיו “יחפשו” ספינות ישראליות בים האדום.

15:55 – דובר צה”ל: לאחר כ-15 שעות של מבצע לסיכול טרור במחנה הפליטים טול כרם שבמנשה – חוסלו 7 מחבלים, הושמדה מעבדת מטענים ונחשפו עשרות מטענים בכבישים על ידי הכוחות. פעיל בכיר נעצר – לאחר שניסה לברוח באמבולנס.

15:45 – מתחילת המלחמה נהרסו 10 בתים של מחבלים ופעילי חמאס על ידי יחידות ההנדסה של פיקוד המרכז.

15:25 – ארה”ב ובריטניה הכריזו על החלטה משותפת להטיל סנקציות אישיות על המנהיגים ואנשי הכספים של חמאס והג’יהאד האיסלאמי.

15:21 – טיל נ”ט נוסף שוגר מלבנון לגליל העליון.

15:05 – קנצלר גרמניה אולף שולץ: “חמאס מחזיק נשים, קשישים וילדים כבני ערובה כבר יותר מ-5 שבועות. אנו דורשים שחרור מיידי וללא תנאי של כל החטופים. לישראל יש את הזכות והחובה להגן על עצמה. הפסקות הומניטריות והגנה על אזרחים חשובות מאוד”.

14:54 –  המועצה האזורית אשכול: עלה ל-11 מספר התלמידים הנרצחים מבית הספר התיכון ״נופי הבשור״ עם קבלת ההודעה על מותה של ליאל חצרוני הי”ד, בת ה-12 שהוגדרה כנעדרת עד אמש. בנוסף נרצחו 2 אנשי צוות. מספר התלמידים החטופים ונעדרים עומד על תשעה ובנוסף שני אנשי צוות.

14:51 – מאיר רובינשטיין מסר את הרחפנים החדשים שרכשה עיריית ביתר עלית עבור יחידת הרחפנים העירונית, הפועלת באמצעות מתנדבים, תושבי העיר. הרחפנים הינם תרמיים, מסוגלים לצלם גם בלילה ובתוך צמחייה סבוכה.

14:50 – כאן חדשות: הפגיעה הישירה באשקלון – המשפחה שביתה ספג את הפגיעה לא נחכה בבית במשך 4 חודשים בשל שיפוצים, אך אתמול שבה למקום כדי לערוך חנוכת בית

14:41 – לראשונה מאז החלה המלחמה, ראש הממשלה נתניהו זימן את ראשי הרשויות בצפון לפגישה שתתקיים היום.

14:40 – צבע אדום בכרם שלום שבעוטף עזה.

14:30 – טיל נ”ט נוסף שוגר מלבנון לאצבע הגליל.

14:10 – צבע אדום בעלומים ונחל עוז שבעוטף עזה.

14:10 – מטוסי קרב של צה”ל תקפו תשתיות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון, טנק של צה”ל תקף חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ”ט מלבנון לישראל. במהלך היום, מחבלים שיגרו טילי נ”ט ופצצות מרגמה לעבר מוצבי צה”ל במרחב מרגליות, ערב אל עראמשה ויפתח ולעבר מרחב שומרה ומתת, צה”ל תקף את מקורות הירי בלבנון.

14:05 – לאחר 38 ימי היעדרות: נקבע מותה של ליאל חצרוני הי”ד, בת ה-12 מקיבוץ בארי,  שאחיה נרצח אף הוא.

13:50 – צרפת: יותר מ-1,500 תקריות אנטישמיות נרשמו במדינה מתחילת המלחמה בין ישראל וחמאס. כך אמר הבוקר שר הפנים ג’ראלד דרמנין לרדיו המקומי. הוא ציין שנרשמו 1,518 תקריות אנטישמיות, כשמיעוט מהם כללו תקיפות ופציעות. לפי משרד הפנים הצרפתי, העלייה בתקריות האנטישמיות הובילו ל-571 מעצרים. דרמנין הודה שיש בזמן האחרון תקריות אנטי-מוסלמיות, כולל איומי אלימות שהגיעו למסגדים, אך לדבריו ההיקף שלהם נמוך לעומת היקף התקריות כלפיי יהודים וישראל.

13:40 – דובר צה”ל: “בהמשך לדיווח הראשוני על התרעה במרחב העיר אילת, שוגר מיירט בעקבות חשד למטרה אווירית. ההתרעה הופעלה בעקבות שיגור המיירט, לא זוהתה חדירה לשמי ישראל”.

13:25 – אזעקות בגליל המערבי, בעקבות שיגורים מלבנון. דווח על כמה נפילות, ללא נפגעים.

13:15 – בלבנון מדווחים: צה”ל תקף בעיתא א-שעב בדרום המדינה.

13:05 – דיווחים בעזה על תקיפה באזור ח’אן יונס שבדרום הרצועה.

13:00 – צבע אדום בכיסופים שבעוטף עזה.

12:43 – אזעקה הופעלה באילת.

12:30 – טיל נ”ט נורה על מוצב צה”ל בגבול הצפון, אין נפגעים כתוצאה מהירי.

11:40 – מטח רקטות שוגר לאשקלון והסביבה: פגיעה ישירה מחוץ למבנה עם נזקים כבדים לרכוש ולמבנים. שני גברים כבני 30 במצב קל, עם פגיעות הדף. בנוסף טופלו שני נפגעי חרדה.

11:40 – מנהיג המיליציה החות’ית בתימן, עבד אל-מלכ אל-חות’י, נשא היום נאום שבו טען כי אתמול שוגרו פעם נוספת טילים וכטב”מים נגד ישראל. אל-מלכ לעג לפסגה שהתקיימה בסעודיה בשבת. “פסגה שאומרים עליה שהיא מייצגת את כל המוסלמים, מוציאה רק הודעות? האם אלה היכולות של 57 מדינות ערב והאסלאם?”

11:35 – חיזבאללה ירה בדקות האחרונות עוד מספר טילי נ”ט, צה”ל משיב באש. לא ידוע על נפגעים.

11:20 – צה”ל הודיע על מותה של רב״ט נועה מרציאנו הי”ד, בת 19 ממודיעין, שנחטפה לעזה והופיעה בסרטון חמאס.

11:05 – צה”ל מתאם העברת אינקובטורים מבית חולים ישראלי לבית חולים שיפא: בעקבות הצעת צה”ל לסיוע הומניטרי למנכ”ל ביה”ח שיפא, יזם צה”ל מאמץ הומניטרי לתיאום העברת אינקובטורים מבית חולים בישראל לבית החולים שיפא ברצועת עזה.

11:00 – ירי נ”ט על מוצב בגזרת מרגליות. צהל מגיב באש.

10:15 – דובר צה”ל: לוחמי ההגנה האווירית יירטו מטרה חשודה שזוהתה בסמוך לחופי עכו. בהודעה של צה”ל נכתב כי לא הופעלה התרעה בהתאם למדיניות.

10:15 – דובר צה”ל: כוחות הביטחון הרסו בכפר עוריף שבשומרון את דירתו של מחבל נוסף מחמאס שביצע את פיגוע הירי בתחנת הדלק ליד עלי. בנוסף, בפעילות של חטיבת כפיר במחנה הפליטים טול כרם חוסלה מהאוויר חולית מחבלים חמושה שירתה והשליכה מטענים לעבר לוחמי צה”ל. במקביל, כוחות צה”ל, שב”כ ומג”ב עצרו 20 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, שלושה מתוכם מחמאס.

09:50 – בית החולים שערי צדק מעדכן על מצבם של הפצועים מהקרבות ברצועת עזה: שיפור במצבם של ארבעת הפצועים שהוטסו לשערי צדק בערב שישי. שלושה עדיין במצב קשה אך יציבים ובמגמת שיפור – עירניים ומתקשרים. פצוע נוסף במצב בינוני ויציב. אתמול הוטסו לשערי צדק שני פצועים נוספים- והם במצב קל. כמו כן מאושפזים שלושה פצועים נוספים במצב בינוני.

09:35 – ראש הממשלה נתניהו התראיין הלילה לרשת פוקס והדגיש: “הצעד הראשון בהרתעה של חיזבאללה זה לנצח בדרום את החמאס. לא יודע אם זה יהיה צעד מספק, אבל זה צעד נחוץ”. על הפסקות אש אמר: “הגענו להבנה ברורה – הפסקת אש כללית תהיה רק לצורך שחרור חטופים וגם היא תהיה זמנית. הפוגות הומניטריות זה משהו אחר”.

08:55 – צבע אדום בעוטף עזה: ביישובים כיסופים, נירים וניר עוז.

08:50 – בפעילות קרקעית של לוחמי סיירת חטיבת הנגב, לוחמי סיירת גבעתי במילואים, חשפה היחידה פיר מנהרה הממוקם במסגד. כוחות קרקעים הכווינו מטוסי ומסוקי קרב שתקפו חוליית נ”ט שירו לעברם.

כוחות חיל האוויר תקפו ביממה האחרונה כ-200 מטרות טרור של חמאס ביניהן מחבלים, אתרי ייצור אמצעי לחימה, עמדות שיגור טילי נ”ט ומפקדות צבאיות. בשעות הלילה, תקפו כוחות זרוע הים מחנה צבאי ששימש את המערך הימי של ארגון הטרור חמאס, למטרות אימונים ולאחסון אמצעי לחימה.

08:40 – חיילי גולני כבשו את מפקדת המשטרה הצבאית בעזה, בתיעוד שלהם משם הם מניפים את דגל ישראל ודגל גולני.

08:30 – חברי ועדת החוץ והביטחון, חברי הכנסת דני דנון מהליכוד ורם בן ברק מיש עתיד, פרסמו מאמר בוול סטריט ג’ורנל ובו הם מציעים “יוזמה חדשה” לגבי רצועת עזה ולפיה יחול פינוי מרצון של ערביי עזה למדינות העולם. במאמר, קראו השניים לגיבוש תוכנית שתאפשר מעבר של מספר פליטים גדול מרצועת עזה, אל מדינות שיסכימו לקלוט אותם.

07:50 – ראש אגף המודיעין אהרון חליוה באגרת למשפחות של המשרתים באגף: “אגף המודיעין, תחת פיקודי, לא עמד במשימתו העליונה, מתן התרעה למלחמה. המלחמה לא תהיה קצרה, צפויים לנו עוד ימים מורכבים וקשים. זוהי מלחמת אין ברירה. אנשינו ואני יודעים היטב שאתם, בני המשפחות, עומדים מאחוריהם, תומכים בהם ומחזקים את ידיהם. בלעדיכם לא יכולנו. בעמידתכם האיתנה בעורף, בתעצומות הנפש ובחוסן שלכם, אתם שותפים מלאים למערכה ומסייעים באופן ישיר לאמ”ן וצה’ “ל במילוי המשימה. מחויבים להגן על הבית ולהשיב את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל”.

07:45 – משרד הבריאות הפלסטיני: 6 מחבלים חוסלו בטולכרם, בנוסף ל-12 פצועים, בהם 4 במצב אנוש.

07:25 – צבע אדום בכיסופים שבעוטף עזה.

06:00 – שני חיילים נפלו בקרבות ברצועת עזה. סמ”ר רועי מרום הי”ד, בן 21 מרעננה, מפקד כיתה בגדוד 906, ביסל״ח, שירת כלוחם בסיירת חרוב ונפל בקרב בצפון הרצועה. רס”ר במילואים רז אבולעפיה הי”ד, בן 27 מרשפון, לוחם בגדוד 6863, חטיבה 12, נפל גם הוא בצפון הרצועה.

רס”ר (במיל’) רז אבולעפיה וסמ”ר רועי מרום הי”ד. צילום: באדיבות המשפחות

שני חיילים נוספים נפצעו באורח קשה בקרבות ברצועה. בצפון: שני לוחמים נפצעו קשה מפגיעת טיל נ”ט סמוך למרחב נטועה.

05:10 – בדואר אלקטרוני לעובדים, מזכיר המדינה של ארה”ב התייחס לחילוקי הדעות בתוך מחלקת המדינה: “אני יודע שעבור רבים מכם הסבל שנגרם מהמשבר הזה גובה מחיר איש. ייסורים קשים מגיעים עם התמונות היומיומיות של תינוקות, ילדים, קשישים ואזרחים שסובלים במשבר הנוכחי”. בליקן הבהיר: “המטרה שלנו נותרה זהה – להביא לסיום הסכסוך הנורא הזה”.

03:20 – אונר”א, סוכנות הסיוע של האו”ם לפליטים פלסטינים, הודיעה כי מאז התחילה המלחמה נהרגו 102 מעובדי הארגון.

01:00 – זוהתה גופתה של ויויאן סילבר הי”ד, בת 74 מקיבוץ בארי, שהוגדרה נעדרת  מאז מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר. היא נרצחה על ידי מחבלים בביתה בשבת השחורה. ייסדה את תנועת ‘נשים עושות שלום’ והייתה חברת הנהלה לשעבר בארגון ‘בצלם’.

00:37 – מספר שיגורים זוהו משטח לבנון לעבר מוצב צה”ל סמוך לגבול במרחב מלכיה. אחד מהשיגורים יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית והשאר נפלו בשטח פתוח.

עוד נמסר בהודעת דובר צה”ל כי אתמול בשעות הערב מטוסי קרב תקפו תשתיות טרור של חיזבאללה בלבנון, בתגובה על הירי שבוצע לעבר שטח ישראל לפני כן. בתקיפה הושמדו מספר מפקדות צבאיות מהן פעלו מחבלים.

00:36 – לוחם צה”ל חיסל מחבל שניסה לדקור אותו בצומת בית ענון, סמוך לקריית ארבע. לכוחותינו אין נפגעים.

00:01 –  שר הרווחה יעקב מרגי ויו”ר סיעת ש”ס ח”כ ינון אזולאי השתתפו בבית העלמין הצבאי בכפר ורבורג בהלוויתו של גיבור ישראל רב סרן יששכר נתן הי”ד, קצין בחטיבת הקומנדו שנפל בקרב ברצועת עזה והקריב את חייו למען ביטחון ישראל. יששכר הי”ד, ממשפחה של חסידי חב”ד בנחלת הר חב”ד, לחם באומץ לב נגד מחבלי חמאס ביום הטבח הנורא בשמחת תורה והציל חיי אזרחים רבים.

00:01 –  במערכת הביטחון מעריכים: אישה בהיריון שנחטפה לעזה ילדה בשבי חמאס.

00:01 – דיווח ברויטרס: חמאס מציע לשחרר 50-70 ילדים ונשים תמורת הפוגה של חמישה ימים.

00:01 –  דובר צה”ל התייחס לתיעוד החטופה נועה מרציאנו: “ליבנו עם משפחת מרציאנו שבתם, נועה, נחטפה באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס. צה”ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחת מרציאנו, כמו גם את כל משפחות החטופים והנעדרים. אנחנו פועלים בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה. נציג צה”ל הגיע לבית המשפחה והודיע להם על פרסום הסרטון. חמאס ממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ונוהג באופן לא אנושי, דרך סרטונים ותמונות חטופים, כפי שעשה גם בעבר”.

00:01 – סוכנות הדירוג S&P הורידה את תחזית דירוג האשראי של ישראל מיציבה לשלילית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות