“מעשים מטורפים”: קיצוני ריסס על תמונות החטופות שנתלו בבני ברק

קיצוני ריסס בספריי שחור על תמונות החטופות שנתלו ליד בית כנסת ברחוב חזון איש • עיריית בני ברק הנחתה את צוותי השיטור העירוני להוביל למעצרו - ונפתח מצוד אחריו • העירייה: "תהיה אפס סובלנות למעשים מעין אלו"
חיים טוויל
כ"ח חשון התשפ"ד / 12.11.2023 15:50

קיצוני ריסס היום (ראשון) בספריי שחור על תמונות החטופות שהופיעו על שלט שנתלה ליד בית כנסת בבני ברק.

כיצד מפוצה מי שביתו נפגע? יש פיצויים על רכוש של עובר אורח?

המשטרה עורכת חיפושים בכדי לעצור אותו.

מהמשטרה נמסר: “במשטרת ישראל התקבל דיווח על חשוד שמשחית תמונות של נשים חטופות שנתלו ברחוב חזון איש בבני ברק. שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות לאיתורו. בתוך כך, חוקרי תחנת בני ברק פתחו בחקירה במטרה לאתר את החשוד במעשה”.

עיריית בני ברק מהירה לגנות את המעשה המחפיר: “לפני שעה קלה תועד תמהוני המחבל בשלט שהוצב על בית כנסת בכניסה לעיר וכולל את תמונות החטופים והחטופות ותפילה טהורה לשלומם ולשחרורם. הנ”ל ריסס על כמה מהתמונות באופן תמוה וחריג.

“עיריית בני ברק הנחתה את צוותי השיטור העירוני להביא למעצרו של האיש באופן מיידי בסיוע מצלמות התנועה והבקרה באזור, ופנתה למשטרה לעשות הכל לאיתור החשוד.

“מעשים מטורפים מעין אלו אין מקומם בבני ברק ואין מקומם בין יהודים. תהיה אפס סובלנות למעשים מעין אלו”.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי הגיב על ריסוס תמונות החטופות: “ריסוס וטשטוש תמונות החטופות בבני ברק, הן מעשה חמור על ידי אנשים שלא מייצגים את הציבור החרדי כלל. טוב עשתה עיריית בני ברק שפנתה למשטרה לעצור את אותם אנשים. המגזר כולו מאוחד ונותן כתף במאמץ הלאומי בדרכים רבות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות