‘הקשר טוב, נפגשנו יותר מפעם אחת’: צעד מפתיע של גדעון סער

השר גדעון סער התראיין אצל בועז גולן בערוץ 14, והתייחס לקשר עם נתניהו מאז הקמת ממשלת החירום: "אני שלם עם ההחלטה להצטרף לממשלה. הקשר שלי עם נתניהו בתקופה הזו הוא טוב וענייני. אני קורא ליאיר לפיד ואביגדור ליברמן להצטרף אלינו"
חרדים 10
כ"ד חשון התשפ"ד / 08.11.2023 15:40

השר גדעון סער העניק היום (רביעי) ראיון לבועז גולן בערוץ 14, והתייחס לקשר עם נתניהו מאז הקמת ממשלת החירום.

כיצד מפוצה מי שביתו נפגע? יש פיצויים על רכוש של עובר אורח?

“אני שלם עם ההחלטה להצטרף לממשלה. הקשר שלי עם נתניהו בתקופה הזו הוא טוב וענייני ונפגשנו יותר מפעם אחת. אני קורא ליאיר לפיד ואביגדור ליברמן להצטרף אלינו”.

מה משמעות התחממות היחסים בין סער לנתניהו? לפי אנה ברסקי במעריב, עוד לפני מתקפת חמאס ומלחמת “חרבות ברזל” בעקבותיה, השותפות של סער-גנץ נקלעה לקרע הולך ומעמיק בין השניים. הרקע: אי קיום ההסכם הפנימי ביניהם, שעיקרו הקמת הוועדה שתקבע את מנגנון הפריימריז להרכב רשימת המחנה הממלכתי.

מאז פרוץ המלחמה, פתח ראש הממשלה נתניהו בקרב על דעת הקהל ונגד הדרישה להדחתו, זאת על רקע טענות בכירים לפיהן כבר ידוע להם על לפחות 10 חברי סיעת הליכוד שביום הראשון אחרי המלחמה יהיו מוכנים לתמוך באי אמון קונסטרוקטיבי כדי להפיל את נתניהו בלי להוביל להקדמת הבחירות.

נתניהו, שער לשמועות הללו, דואג מאז הקמת ממשלת החירום לטפח מחדש את יחסיו עם יו”ר תקווה חדשה, ח”כ גדעון סער. על פי כמה מקורות, נתניהו מאוד משקיע ב”תוכנית סער” – וגם דואג לכך שהתדרוכים על התחממות ניכרת ביחסיהם יגיעו לתקשורת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות