בני גנץ נפל קורבן לפייק-ניוז: תקף את נתניהו על דברים שלא אמר

ערוץ 12 המציא פייק בשם נתניהו - והדברים עוררו סערה • בני גנץ לא בדק, קפץ ותקף: "חייב לחזור בו מדבריו" • עיתונאית 'ישראל היום': "ישבתי בתדרוך עם רה"מ. הדברים שצוטטו בשמו עוותו לחלוטין. מנסה להבין את התעוזה לעשות את זה כשעוד 30 זוגות אוזניים שומעים"
אריה ריבקינד
כ"ב חשון התשפ"ד / 05.11.2023 23:35

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בשיחה עם כתבים כי לא קיבל התראה למלחמה, אך כן חשב ש”הוויכוח הפנימי בין אזרחי מדינת ישראל ובייחוד הסרבנות יוצרים סכנה”.

דבריו עוררו מהומה גדולה בקרב כלי התקשורת  של השמאל, שמיהרו לפרסם כי נתניהו האשים את הסרבנים בפרוץ המלחמה.

בלשכת נתניהו  מיהרו להכחיש: “בניגוד לפרסומים, ראש הממשלה לא אמר בשום אופן שהסרבנות היא זו שהובילה את החמאס לתקוף את ישראל. ראש הממשלה אמר לפני המלחמה שאל על אויבנו לטעות בנו – וכי בזמן אמת כולם התייצבו, כפי שאכן קרה”.

מי שקפץ  וגינה  את נתניהו, תוך שהוא נופך קורבן לפייק ניוז היה השר בני גנץ: “מעל 100% התייצבות למילואים והתגייסות יוצאת דופן של כל החברה הישראלית – הם התשובה המוחצת לכל אויבינו. התחמקות מאחריות והטלת רפש בעת מלחמה הם פגיעה במדינה. ראש הממשלה חייב לחזור בו מדבריו באופן חד וברור. אני מבקש לחזק שוב את כל המשרתים – מכל מקום. בזכותכם – אנחנו ננצח”.

לאחר הסערה נתניהו הבהיר: “חמאס פתח במלחמה נגדנו כי הוא רוצה להרוג את כולנו ולא בגלל שום ויכוח בתוכנו. חמאס טעה – ולכן יחוסל, רק יחד ננצח”.

העיתונאי אבי רבינא צייץ: מסתבר שערוץ 12 המציא פייק בשם נתניהו. גנץ, בשיאה של המלחמה מלבה שנאה ופילוג. במקום לבדוק, מסתמך על דנה וייס, ומוציא הודעה נגד ראש הממשלה בשביל לזכות לעוד קצת קרדיט אצל ‘אחים לנשק’.

“שירית אביטן שנכחה בתדרוך מעידה שהדברים לא נאמרו מעולם”.

אביטן, עיתונאית ‘ישראל היום’, כתבה: “איך ספין נולד, כמו עיוות. ישבתי בתדרוך עם רה”מ. הדברים שצוטטו בשמו עוותו לחלוטין. מנסה להבין את התעוזה לעשות את זה כשעוד 30 זוגות אוזניים שומעים את הדברים. ועכשיו סערה על דברים שלא נאמרו.

באמת אין שיא שלא עברנו פה בשנה הזאת.

אחים לנשק כמובן מיהרו להצטרף לסיבוב.. וגנץ חבר בממשלה הזאת לא יברר רגע מה באמת נאמר? איזה רף נמוך של כל המעורבים.

מה כן נאמר? משו כזה, שהוא הזהיר את אויבינו שלא יטעו בנו שבזמן אמת כולם יבואו והם אכן באו. מצופה מהכתבים בתדרוך לעמוד על האמת. זה בגדול מינימום של רף עיתונאי סביר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות