נתניהו: אין הפסקת אש בלי החזרת חטופינו, שיוציאו את זה מהלקסיקון

ראש הממשלה ביקר בבסיס חיל האוויר רמון ונפגש עם טייסים ולוחמים: "אנחנו אומרים את זה גם לאויבינו וגם לידידינו. אנחנו פשוט נמשיך עד שננצח אותם, אין לנו אלטרנטיבה. אני חושב שהיום כולנו מבינים את זה"
אריה ריבקינד
כ"א חשון התשפ"ד / 05.11.2023 16:45

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ראשון) בבסיס חיל האוויר רמון ונפגש עם לוחמי צוות אוויר ועם צוותי הקרקע.

כיצד מפוצה מי שביתו נפגע? יש פיצויים על רכוש של עובר אורח?

בפתח הביקור קיבל נתניהו סקירה ממפקד הבסיס אל”ם ג’ על פעילות הכנף ומערך מסוקי הקרב במהלך הלחימה ברצועת עזה, הכוללת תקיפות אוויריות ומתן סיוע צמוד בהפעלת אש אווירית לכוחות הקרקעיים שפועלי  ם כעת ברצועה. מפקד הבסיס הדגיש את שיתוף הפעולה והקשר ההדוק בין כוחות האוויר לבין כוחות היבשה.

לאחר מכן, קיים ראש הממשלה מפגש ושיח לוחמים עם צוותי אוויר אשר השתתפו בלחימה, וקיבל סקירה בנושא פעילות מערך ה’סופה’ של מטוסי הקרב F16i ולאחר מכן שוחח עם אנשי המערך הטכני בבסיס האחראים על אחזקת המטוסים וחימושם.

“אני מודה לכם. האויבים שלנו טעו בנו, הם חשבו שביום פקודה לא יתייצבו. התייצבנו יחד ואנחנו נילחם עכשיו כתף אל כתף”, אמר נתניהו ללוחמים.

הוא הוסיף: “אני רוצה גם שתדעו שיש דבר אחד שאנחנו לא נעשה – לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת חטופינו, שיוציאו את זה בכלל מהלקסיקון. אנחנו אומרים את זה גם לאויבינו וגם לידידינו. אנחנו פשוט נמשיך עד שננצח אותם, אין לנו אלטרנטיבה. אני חושב שהיום כולנו מבינים את זה.

“העם כולו מאוחד וגם סומכים עליכם, ומעריכים את מה שאתם עושים ומאמינים בכם. נמשיך ביחד עד לניצחון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות