מה קרה כשקומיקאי יהודי החתים על עצומה לטובת חמאס? • צפו

הקומיקאי מייק גרינבלט ניגש לאנשים ברחוב והציע להם לחתום על עצומה ש"תעזור לחמאס לשחרר את פלשתין" • רבים, שאין להם מושג איפה נמצאת ישראל ומיהו ארגון הטרור, נענו מיד • עד שנאלצו לקרוא את התנאים לחתימה
חרדים 10
כ"א חשון התשפ"ד / 05.11.2023 13:57

הקומיקאי היהודי מייקי גרינבלט החליט “להטריל” אנשים שתומכים בארגון הטרור חמאס, רובם כאלה שאין להם מושג במה באמת הם תומכים – ולבקש מהם לחתום על עצומה “לעזור לחמאס לשחרר את פלשתין”.

כיצד מפוצה מי שביתו נפגע? יש פיצויים על רכוש של עובר אורח?

כולם,  כמובן, מסכימים בשמחה. אבל אז הוא מבהיר להם שהם צריכים לקרוא את התנאים של העצומה, לפני שהם חותמים עליה.

בסרטון, שהובא על ידי צביה בלום ב’ישראל היום’,  מציג גרינבלט אנשים שמסרבים לו אחד אחרי השני, אחרי שהוא מקריא להם את התנאים, מחזירים לו את העט ומצהירים שהם לא תומכים בשום תנאי מהרשומים בדף.

כך, למשל, גרינבלט שואל: “אתה מסכים שכל יהודי, נוצרי ולא מוסלמי בעולם חייב להישחט?” – והאדם עונה “אה… אני לא יודע לגבי זה”.

לשניים אחרים הוא מקריא תנאי נוסף: “אתה תומך בכך שהומוסקסואלים ייענשו באמצעות כליאתם או הריגתם”, ומקבל תגובות הפתעה של אנשים שלא היה להם מושג שחמאס לא מחבבים להט”ב.

“את מאמינה שאיראן צריכה להשתמש בפלשתינים כבובות עושות רצונה כדי להפיץ מלחמת קודש ולהרוס את המערב?”, שואל גרינבלט, והאישה אומרת מיד “לא”, ומחזירה לו את העט.

“אני שמח שהקראתי לך את התנאים”, הוא אומר.

עם אישה אחרת הוא מברר: “את תומכת בחוקי השריעה הנוקשים, שאוסרים על נשים לחשוף ברכיים, שיער, לעשות ספורט בפומבי, לנסוע בלי אישור של גבר?” האישה מתנצלת והולכת.

את האישה הבאה הוא שואל: “את רוצה שארגון טרור שכורת ראשי תינוקות ואונס ילדות יחליף את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון?” והיא עונה: “לא בטוחה שזה משהו שצריך לתמוך בו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות