דיווחים בעזה: שני החוטפים של יפה אדר בת ה-85 חוסלו בתקיפות צה”ל

תושבים ברצועת עזה דווחו כי שני המחבלים שחטפו את יפה אדר בת ה-85 מקיבוץ ניר עוז - חוסלו בתקיפה של חיל האוויר • שני החוטפים, אבו עלאא ועיסאם, אזרחים שלא היו קשורים לארגון הטרור חמאס
חרדים 10
כ"א חשון התשפ"ד / 05.11.2023 11:33

תושבים ברצועת עזה דיווחו הבוקר (ראשון) כי שני החוטפים של יפה אדר, בת ה-85 מקיבוץ ניר עוז –  חוסלו באחת מתקיפות חיל האוויר ברצועת עזה.

זקוק לתמיכה נפשית, מזון ותרופות? שירות מיוחד חינם לאזרחים ותיקים

על פי הדיווחים, שני החוטפים הם אבו עלאא ועיסאם, אזרחים שלא היו קשורים לארגון הטרור חמאס.

השניים תיעדו את עצמם חוטפים את אדר, כשאחד מהחוטפים מצלם ונוהג וליד אדר יושב חוטף נוסף.

שבוע וחצי לאחר פרוץ המלחמה אמרה נכדתה אוריאן לרדיו 103FM: “מעולם לא ידעתי שכל כך קשה לראות את השמש זורחת. הבקרים והלילות הם הכי קשים, כי בבוקר אתה קם ומבין שהעולם ממשיך להתקיים בזמן שהם לא איתנו, ובלילה יש לך שקט כדי להבין שהם קופאים שם מקור, שומעים את הפיצוצים ואנחנו לא יודעים מה הם חווים שם. במהלך היום אנחנו מנסים להיות בעשייה, לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להחזיר אותם הביתה.

“היא מדהימה. היא נורא אהבה את המדינה, את המשפחה שלה. הנכדים שלה היו כל העולם שלם, הנינים שלה, הילדים שלי. היא אהבה לקרוא, היא אהבה את מכבי תל אביב בכדורסל, זה משהו שיש לכולנו בגנים. היא אהבה את החיים. היא הייתה צלולה בדעתה לגמרי, חדה, מבריקה, עד היום שבו הם לקחו אותה, ויחד עם זה, כמו כל אישה בת 85, הגוף כבר לא עובד אותו דבר.

“היו לה בעיות לב, בכליות, לחץ דם מאוד גבוה שאפילו בימים רגילים עם כדורים היה קשה לאזן אותו, יש לה פריצות דיסק, היא מתהלכת עם הליכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות