בני הזוג שאיבדו את רגלם הימנית בטבח במסיבה – שוחררו לשיקום

כשהם נעזרים בקביים והליכון, ומלווים על ידי עובדי המחלקה, יצאו בן בנימין וגלי סגל מבית החולים הלל יפה • אמה של גלי: "הצוות נתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות, ממש כמו משפחה אמיתית ומחבקת"
תמי גיל
כ"א חשון התשפ"ד / 05.11.2023 10:45

בוקר מרגש ומשמח במחלקה אורתופדית ב’ במרכז הרפואי הלל יפה: חודש לאחר שנפצעו בטבח במסיבה ברעים, ולאחר שהרופאים נאלצו לקטוע לכל אחד מהם את רגל ימין, השתחררו בני הזוג בן בנימין וגלי סגל מבית החולים ‘הלל יפה’ ועברו לשיקום בתל השומר.

זקוק לתמיכה נפשית, מזון ותרופות? שירות מיוחד חינם לאזרחים ותיקים

הצוות, שטיפל בהם במסירות רבה לאורך כל האשפוז, לצד עובדים ממחלקות נוספות וחברי הנהלת המרכז הרפואי הלל יפה, נפרד מבני הזוג בהתרגשות, הצדיע, מחא כפיים, הריע בשירה וריקודים, וליווה אותם לדרכם.

גלי ובן איבדו את רגלם הימנית במסיבה, ואושפזו במרכז הרפואי הלל יפה, מיטה ליד מיטה, במחלקה אורתופדית ב’.

“לאורך כל האשפוז הצוות טיפל בהם במסירות רבה ועטף אותם ואותנו בצורה בלתי רגילה”, מספרת אורלי גדרון, אמה של גלי. “החל ממילנה אברמוב האחות האחראית וצוותה, המפקחת בסיעוד שרה בדש – שנענו לכל בקשה שלהם ושלנו –  קטנה וגדולה, דרך ד”ר נורית שדמי וד”ר מקסים גורביץ, שאחרי כל כניסה ויציאה מחדר ניתוח באו ועודדו אותנו והיו אופטימיים כל העת, וכלה בצוותי הפיזיותרפיה, הריפוי בעיסוק וכל מי שטרח, בדק וחיפש פתרונות ראויים כדי להקל עלינו.

“הצוות נתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות, ממש כמו משפחה אמיתית ומחבקת. אני מאחלת לכל הורה, שילדיו עוברים את מה שהילדה שלי ובן זוגה עברו, לקבל טיפול כל כך מקצועי ואוהב”.

גם גלי ביקשה להודות במה ובשם בן על החיבוק הגדול שקיבלו מכולם ב’הלל יפה’, שהפכו להיות ממש חלק מהמשפחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות