אש תופת: ישראלי כבן 35 נרצח בפיגוע ירי ליד היישוב שבי שומרון

הנהג, בן 35, נורה מרכב חולף בכביש 557 שבשומרון, התהפך עם רכבו - ונרצח • איש הצלה: "ראינו בצד הכביש רכב הפוך על הגג. נהג הרכב היה מחוסר הכרה ונאלצנו לקבוע את מותו"
חיים טוויל
י"ח חשון התשפ"ד / 02.11.2023 10:59

ישראלי נרצח הבוקר (חמישי) בפיגוע ירי ליד היישוב שבי שומרון, לאחר שמחבלים פתחו באש לעברו.

זקוק לתמיכה נפשית, מזון ותרופות? שירות מיוחד חינם לאזרחים ותיקים

מהירי הנהג התהפך וכוחות הצלה שהוזעקו לזירה ניסו לבצע פעולות החייאה, אולם למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו.

ממד”א נמסר: “בשעה 10:06 התקבל דיווח במוקד מד”א במרחב ירקון על ירי לעבר רכב שכתוצאה מכך התהפך בכביש 557 סמוך לכפר בית ליד, ליד שבי שומרון”.

חובש בכיר במד”א בנצי לנדסברג: “כשהגענו למקום ראינו בשיחים, בצד הכביש רכב הפוך על הגג. נהג הרכב, גבר בשנות ה-30 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו”.

מדובר צה”ל נמסר: “פיגוע ירי אירע לפני זמן קצר סמוך ליישוב עינב שבחטיבת מנשה, במהלכו מחבלים ירו לעבר רכב שהתהפך כתוצאה מהירי. כוחות צה”ל פתחו במרדף אחר המחבלים וחוסמים צירים במרחב”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיע לזירה: “רק שלשום דרשנו להחליף את הדיסקט בצורה מלאה ולחסום את הכביש הזה משכם, שמוביל לכיוון עינב, ולסגור אותו לתנועה. לצערי הרב, אחרי יומיים של תחנונים קיבלנו, אחרי פיגוע ירי אחר שכבר היה כאן, חסימה לא מלאה ולא בידוק מלא. אנחנו משלמים כאן בדם”.

הוא הוסיף: “אני אומר בצורה ברורה, אני ותושבי השומרון עומדים מאחורי צה”ל והממשלה ואנחנו חלק מהמלחמה הזו. אני דורש מהממשלה להפוך את הדיסקט בצורה מלאה ביהודה ושומרון, כולנו מבינים שהחל מהיום משפחתו של המחבל תתחיל לקבל שכר גבוה מהרשות הפלסטינית הטרוריסטית. פרס על רצח יהודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות