אבישי בן חיים עונה למבקריו: “לא אנחנו פיצלנו את ישראל, אלא אתם”

פרשן חדשות 13, שספג ביקורת לפיה תיאוריית 'ישראל השנייה' אותה קידם הובילה כביכול לקרע בעם - החליט שלא לשתוק יותר: "אנחנו התחננו לפיוס ואחדות. אתם התעקשתם על הדרה ועל חרם. חרם שהגיע לשיא בהקמת ממשלת שינוי שהרעיון המחריד שלה היה ברית עם התנועה האיסלמית"
אבי כץ
י"ז חשון התשפ"ד / 01.11.2023 18:10

איש התקשורת אבישי בן חיים, פרשן חדשות 13 לענייני חרדים,  ספג בתקופה האחרונה ביקורת קשה לפיה תיאוריית ‘ישראל השנייה’ אותה קידם היא שהובילה, כביכול, לקרע בעם.

זקוק לתמיכה נפשית, מזון ותרופות? שירות מיוחד חינם לאזרחים ותיקים

בן חיים אף הותקף בהפגנה למען החטופים מול בית הנשיא, אותה הגיע לסקר.

היום (רביעי)   השיב העיתונאי והסופר למבקריו בציוץ בטוויטר, לאחר שעיתונאי הארץ ג’וש בריינר ציייץ: “מסתכל בדמעות על רשימת החללים מהנמר של גבעתי: מירושלים, יגור, יבנה, דימונה, אורנית, ניל”י, תל אביב, הרצליה ועתניאל. כולם גיבורים, אחים, וחושב על מי שערב המלחמה פרנסתם הייתה להפריד ביננו, לחלק אותנו בין ישראל הראשונה לישראל השניה.

“זה לא הלך לכם ולא ילך. ביחד נחיה פה וביחד ננצח”.

בן חיים הגיב לו: “מזכיר בדמעות: לא אנחנו פיצלנו את ישראל לראשונה ושנייה. אלא אתם. אנחנו התחננו לפיוס ואחדות. אתם התעקשתם על הדרה ועל חרם. חרם שהגיע לשיא בהקמת ממשלת שינוי שהרעיון המחריד שלה היה ברית עם התנועה האיסלמית בכדי להחרים את אלה שהם וילדיהם מסכנים את חייהם אתכם. יחד. אוהבים אתכם ומתים לפיוס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות