ראש ה-FBI הזהיר מפיגועי השראה: חמאס – האיום הכי גדול מאז דאעש

כריסטופר ריי, ראש ה-FBI, הזהיר בשימוע של הוועדה לביטחון המולדת בסנאט: "אין לנו מידע שמצביע על כך שלחמאס יש כוונה או יכולת לבצע פעולות כאלו בתוך ארצות הברית, אם כי אנחנו לא יכולים לפסול אפשרות כזאת" • "אנחנו מודאגים במיוחד מהאפשרות של תומכי חמאס לעסוק באלימות"
חרדים 10
ט"ז חשון התשפ"ד / 31.10.2023 18:59

ראש ה-FBI, כריס ריי, הזהיר היום (שלישי) את הסנאט האמריקני, כי ארגון הטרור חמאס הוא האיום הגדול ביותר מאז דאעש.  הוא הוסיף, כי מתקפת הטרור של חמאס על ישראל עלולה לעורר איומים דומים לאלה שהציב ארגון הטרור דאעש בשנים עברו.

עם זאת, ריי הבהיר כי אין כל אינדיקציה לכך שלחמאס יש כוונה או יכולת לבצע פעולות כאלו בתוך ארצות הברית, אם כי אנחנו לא יכולים לפסול אפשרות כזאת”.

בשימוע על איומים ברחבי העולם שקיימה הוועדה לביטחון המולדת בסנאט, אמר ראש ה-FBI: “אנחנו מעריכים שפעולות חמאס ובעלות בריתו יהיו דוגמה שכמותה לא ראינו מאז שדאעש הקים את הח’ליפות שלו לפני כמה שנים. רק בשבועות האחרונים, ארגוני טרור זרים רבים קראו לתקוף את האמריקנים והמערב”.

לדבריו,  קהילת המודיעין האמריקנית מודאגת מאוד מתוקפים בודדים נגד מדינות המערב. “כאן, בארצות הברית, הדאגה המיידית ביותר שלנו היא שקיצוניים אלימים, יחידים או בקבוצות קטנות, ישאבו השראה מהאירועים במזרח התיכון כדי לבצע מתקפות נגד אמריקנים”.

הוא הוסיף: “אנחנו מודאגים במיוחד מהאפשרות של תומכי חמאס לעסוק באלימות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות