עצוב: משפחתה של שני לוק הי”ד, שתועדה נחטפת – עודכנה שנרצחה

שני לוק הי"ד תועדה כשנחטפה באכזריות על ידי מחבלים ממסיבת הטבע ברעים • הערכה הייתה כי לוק מאושפזת בבית חולים בעזה, אך היום המשפחה התבשרה על מותה
חרדים 10
ט"ו חשון התשפ"ד / 30.10.2023 10:48

משפחתה של שני לוק הי”ד בת ה-23 היתה בטוחה, מאז מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס שהיא נחטפה בידי מחבלי ארגון הטרור – אך נותרה בחיים.

חידוש רישיון? תחבורה ציבורית? כל המידע על הנחיות משרד התחבורה

הבוקר (שני) קיבלו בני המשפחה את הבשורה המרה כי היא אינה בין החיים וגופתה זוהתה באופן חלקי – שלא מותיר מקום לספק באשר לגורלה.

אחותה, עדי, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: “בצער רב אנו מודיעים על מותה של אחותי, שני ניקול לוק ז”ל, שהייתה ב-7 באוקטובר 2023 במסיבת הדמים ברעים”.

רותי, בת דודתה של שני, סיפרה ל-ynet: “קיבלנו הודעה רשמית אתמול מצה”ל וזק”א עם מכתב כתוב שבו נאמר לנו שנמצאה עצם מבסיס הגולגולת, שזהה ל-DNA של שני. הרופאים קבעו שאדם לא יכול לחיות ללא העצם הזו, ולכן הם הסיקו שהיא מתה. הם התייעצו עם שני מומחים נוספים שפסקו את זה וגם עם רב”.

בסרטון שהפיצו המחבלים מיום הטבח, נראתה לוק, אזרחיה גרמניה, מחוסרת הכרה כשהמחבלים סוחבים אותה באלימות לטנדר, מכים אותה ומשפילים אותה.

על פי פרסומים ב”דיילי מייל” ו”בבילד הגרמני” נעשה שימוש בכרטיס האשראי שלה בחנות מול בית חולים בעזה. הערכות היו כי לוק מאושפזת במקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות