ראש מועצת קריית ארבע שבנו נחטף: לא רוצה שישחררו מחבלים! 

אליהו ליבמן לרשת ב' נגד שחרור מחבלים: "אנחנו עשרות משפחות שחושבות אחרת, מעלימים אותנו ולא מביאים את הדעה שלנו לידי ביטוי. סותמים לנו את הפיות" • "יש במטה להחזרת החטופים הרבה מאוד גורמים וכסף שנשפך, הם פשוט שונאים את גוש הימין ואת נתניהו"
חרדים 10
י"ד חשון התשפ"ד / 29.10.2023 11:34

אליהו ליבמן, ראש מועצת קריית ארבע שבנו אליקים נחטף בידי מחבלי חמאס לעזה, מביע התנגדות – בריאון לזאב קם ברשת ב  – לשחרור מחבלים תמורת השבת בנו.

מרגישים במצוקה או בחרדה בגלל המלחמה? כאן תוכלו לקבל עזרה

“אני לא ישן בלילה שלוש פעמים – פעם אחת שבגלל חטפו לי את הבן, פעם שנייה שכל המשפחה שלי מגויסת בצו 8, ופעם שלישית שעולה בדעתם של אנשים לשחרר מחבלים שרצחו יהודים. המחבלים האלה ירצחו יהודים, אין מצפון? אין מוסר?

“לצערי, אני רוצה לפוצץ את הבלון, חשוב שעם ישראל ישמע וגם זרועות הביטחון”, אומר ליבמן. “חטפו אותנו פעמיים, פעם אחת חטפו לנו את הילדים ובפעם שנייה חוטפים לנו את הקול.

“כאבא לבן חטוף אני מכבד משפחה שאומרת ‘תשחררו את כולם’, אבל לנו סותמים את הפיות. אנחנו עשרות משפחות שחושבות אחרת, מעלימים אותנו ולא מביאים את הדעה שלנו לידי ביטוי. מנסים להיות פטרונים על החטופים. אנחנו רוצים את היקירים שלנו אבל גם את עם ישראל”.

ליבמן מתח ביקורת גם על התנהלות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים. “יש במטה הרבה מאוד גורמים וכסף שנשפך, הם פשוט שונאים את גוש הימין ואת נתניהו”, הוא אמר. “רובם שם ממחוללי עסקת שליט שהביאה עלינו בין השאר את הטבח האיום בעוטף עזה. הם מדברים בשם המשפחות אבל מייצגים כמה עשרות בודדות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות