כבר לפני חודש: חיילים תיעדו את המחבלים בטנדרים על הגדר ודיווחו

חודש לפני מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס: חיילים תיעדו ודיווחו על מראות חריגים בגבול עזה • בסרטון שצילמו ניתן לראות את המחבלים, ככל הנראה מפקדי מבצע הפשיטה, נוסעים על הגבול בשיירה ארוכה של טנדרים לבנים ומקיימים תצפיות כהכנה למתקפה
חרדים 10
י"א חשון התשפ"ד / 25.10.2023 21:36

חודש לפני מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס בדרום, שהביאה למותם של כ-1,400 אזרחים וחיילים הי”ד – גורמים צבאיים תיעדו את מחבלי ארגון הטרור בטנדרים על הגדר.

מרגישים במצוקה או בחרדה בגלל המלחמה? כאן תוכלו לקבל עזרה

בתיעוד בלעדי שפורסם הערב (רביעי) בחדשות 12, ניתן לראות את המחבלים נוסעים לאורך הגדר, קרוב מאוד לקו הגבול עם ישראל, בשורה ארוכה של טנדרים לבנים של טויוטה. הם עוצרים מדי פעם בנקודות מסוימות סמוך לגדר, מהן תצפתו על שטח ישראל.

באחת התמונות ניתן לראות רבים מהמחבלים, ככל הנראה המפקדים של מבצע הפשיטה, יורדים מהטנדרים ומתצפתים על הנקודות שמהן יפרצו במתקפת הפתע של 7 באוקטובר ודרכן יחדרו לשטח ישראל.

מי שנתקל במחזה חשב שהוא חריג, ולכן צילם את הסרטון ודיווח לגורמים נוספים. תוצאות המתקפה הרצחנית מלמדות כי הדיווח לא הדליק נורות מהבהבות בצה”ל, כפי שאולי היה מצופה מתמונות חריגות כל כך.

העיתון ‘וול סטריט ג’ורנל’ דיווח היום, על פי מקורות הבקיאים במודיעין הקשור למתקפה, כי כ-500 מחבלים מחמאס ומהג’יהאד האיסלאמי השתתפו באימונים שהובילו קצינים מכוח קודס של משמרות המהפכה.

גורמים ששוחחו עם ‘הוול סטריט ג’ורנל’ סיפרו כי האימונים באיראן התקיימו בספטמבר, וכי נכחו בהם מפקד כוח קודס איסמעיל קאאני ובכירים פלסטינים.

גורמים אמריקנים הבהירו כי איראן אימנה באופן קבוע מחבלים באיראן ובמקומות אחרים, אך אין להם אינדיקציות להכשרה המונית שערכה איראן למחבלים לפני המתקפה של 7 באוקטובר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות