“סומכת על הילדים שלי”: האימא ש-6 מבניה נלחמים ב’חרבות ברזל’

רותי, אימא ל-12 ילדים, סיפרה בחדשות 12 כי בכל מבצע צבאי חלק מילדיה יצאו למילואים, אבל הפעם מדובר במספר הגבוה ביותר - שישה • ויש לה גם בחזית "ארבעה חתנים, שלושה נכדים וגם אחיין אחד שהוא חייל בודד מברזיל, שהוא כמו הבן שלי"
חרדים 10
י' חשון התשפ"ד / 25.10.2023 11:32

לרותי יש 12 ילדים. שישה מהם משרתים כעת במילואים בחזית הלחימה של ‘חרבות ברזל’.

חידוש רישיון? תחבורה ציבורית? כל המידע על הנחיות משרד התחבורה

בשיחה עם עמליה דואק ועופר חדד בחדשות 12, אמרה רותי: “אני יודעת שאנחנו עושים את הדבר הנכון, התפקיד שלנו בעורף זה לתמוך בהם”.

היא סיפרה כי בכל מבצע צבאי חלק מילדיה יצאו למילואים, אבל הפעם מדובר במספר הגבוה ביותר: “הרבה שנים יש לי ילדים בצבא. עכשיו יש לי שישה ילדים במילואים, ארבעה חתנים, שלושה נכדים וגם אחיין אחד שהוא חייל בודד מברזיל, שהוא כמו הבן שלי”.

רותי סיפרה שהיא לא מתקשרת כל בוקר לבדוק מה המצב של כל אחד מהילדים: “מתוך השישה האלו, חמישה נשואים ונשותיהן הן הגיבורות האמיתיות. הן עם הילדים בבית, עם חיוך על הפנים כי זה מה שהילדים צריכים. אנחנו יודעים שזה התפקיד שלנו בעורף – לתמוך.

“הטלוויזיה אצלי לא דלוקה, אני לא חושבת שהמראות יכולים להואיל לי. אני חושבת שהכי חשוב שנשמור על השגרה. הנכדים נכנסים אליי הביתה במהלך היום, אנחנו משחקים עם חיוך – ככה אני מעבירה את הימים במלחמה”.

מאיר ואריאל, שניים מהבנים, לוחמים במילואים, סיפרו על הימים האחרונים של האימונים בשטח.

אריאל: “אנחנו מתאמנים כדי להגיע הכי מוכנים שאפשר. קשה לדבר אחרי אימא שלי עם כל העוצמות שלה, שיודעת לתמוך בעורף ולהביא לנו את כל הכוח לכאן לחזית”.

מאיר: “אנחנו כאן מתכוננים לקראת הלחימה, אנחנו מוכנים אבל גם מאוד מתגעגעים הביתה”.

אריאל הוסיף: “אני אשמח לשלוח חיבוק לעורף גם לשרה ואורלי – הנשים שלנו בבית, כל הכוחות שיש לנו פה – זה בזכותן. כל הכוחות שיש לנו כאן זה בזכות העורף, כל עוד הן חזקות בעורף אנחנו ננצח בחזית”.

רותי: “אני סומכת על הילדים שלי. אני יודעת שיש להם מחשבות טובות, אני יודעת שהם מדהימים ויודעים לעשות מה שצריך כשצריך ואני מחבקת אותם מרחוק, אותם ואת כולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות