חנן בן ארי הותקף אחרי ששר על חזרה לגוש קטיף – וזה מה שענה

הבמאית יעלי אבנרי תקפה בטוויטר את בן ארי לאחר ששר לחיילים "חוזרים לגוש קטיף" • בן ארי הגיב לה: "אני הפסיכופת?! גאה להיות ישראלי, גאה להיות יהודי, עם ישראל חי, עוד נשוב לשם"
חרדים 10
ט' חשון התשפ"ד / 24.10.2023 19:45

הזמר חנן בן ארי כונה בטוויטר “פסיכופט”, מאחר שהופיע בפני חיילים ושר בהתלהבות: “חוזרים לגוש קטיף”.

מרגישים במצוקה או בחרדה בגלל המלחמה? כאן תוכלו לקבל עזרה

בן ארי המשיך ושר למנגינת הלהיט ‘מחשבות טובות’: “מקימים את חוף נובה על החוף של עזה, עם ישראל חי”.

הבמאית יעלי אבנרי צייצה בתגובה: “חנן בן ארי הפסיכופט שר לחיילים ‘חוזרים לגוש קטיף. מקימים את חוף נובה על החוף של עזה’. מקווה שהאפס הזה לא יוזמן לשום הופעה. לעולם”.

אשת התקשורת הדר מילר הגיבה לה: “כפרה על הפסיכופט האהוב הזה”.

העיתונאית מרב סבר הגיבה: “את בצד שלנו יעל? רצחו לנו תינוקות. כרתו ראשים. אנסו. וחנן בן ארי פסיכופת? אותו את רוצה להעניש? כי מהשיר הראשון שלו הוא מבטא מה שמאות אלפי ישראלים מבקשים: לשוב הביתה? ליישב אנושות היכן שהיו מלאכי חבלה. את מפחידה אותי יעל. הדרך בה את מוחקת איש כל כך מוערך ורב זכויות מחרידה”.

אחד הגולשים הגיב לאבנרי: “האיש הזה גורש מהבית שלו בשביל השלום עם עזה. ה’שלום’ הזה הביא לנו דאע”ש על הגבול ו-1400 נרצחים. או שאנחנו חוזרים לעזה או שאף אחד לא יגור בעוטף”.

הוא הוסיף: “כשהוא יופיע שם יום אחד יבואו עשרות אלפי אנשים. את מוזמנת לעבור למצרים או לאיפה בעולם שתוכלי לתמוך באחייך העזתים תומכי חמאס המגורשים”.

בן ארי עצמו הגיב לה: “רצחו לנו תינוקות, אנסו גופות, רוצים להשמיד אותנו – ואני הפסיכופת?! גאה להיות ישראלי, גאה להיות יהודי, עם ישראל חי, עוד נשוב לשם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות