“הרגתי 10 במו ידיי”: המחבל התגאה בפני הוריו מטלפון הנרצחת • צפו

שב"כ וצה"ל איתרו מכשיר טלפון של אחת הנרצחות, אשר נלקח על ידי אחד המחבלים - ועליו מוקלטת שיחה בין המחבל ובין משפחתו ברצועת עזה • בשיחה המחבל מתגאה בטבח שביצע ביהודים •  ההקלטה המזעזעת נחשפה לראשונה הערב במועצת הביטחון של האו"ם
חיים טוויל
ט' חשון התשפ"ד / 24.10.2023 19:48

כוחות שב”כ וצה”ל איתרו מכשיר טלפון של אחת הנרצחות הי”ד בעוטף עזה, אשר נלקח על ידי אחד המחבלים – ועליו מוקלטת שיחה שקיים המחבל המתועב מקיבוץ מפלסים עם משפחתו ברצועת עזה.

מרגישים במצוקה או בחרדה בגלל המלחמה? כאן תוכלו לקבל עזרה

מחבל חמאס: היי אבא. אני מדבר איתך ממפלסים. פתח את הוואטסאפ שלי ותראה את כל ההרוגים. תראה כמה הרגתי במו ידיי, הבן שלך הרג יהודים! זה בתוך מפלסים אבא.

אביו: שאלוהים ישמור עליך.

מחבל חמאס: אבא, אני מדבר איתך מטלפון של יהודייה. הרגתי אותה ואת בעלה. במו ידיי הרגתי עשרה! אבא עשרה במו ידיי! אבא פתח את הוואטסאפ ותראה כמה הרגתי אבא. תפתח את הטלפון, אבא, אני מתקשר אלייך בוואטסאפ. תפתח את הטלפון, לך. אבא, אני בתוך מפלסים. אבא הרגתי עשרה! עשרה! עשרה במו ידיי! הדם שלהם על הידיים שלי, תן לי את אימא. בחיי, עשרה במו ידיי, אימא. הרגתי עשרה במו ידיי!

הוריו של המחבל: שאלוהים יחזיר אותך הביתה בשלום.

מחבל חמאס: אבא תחזור עכשיו לוואטסאפ, אני רוצה לעשות לך שידור חי מתוך מפלסים.

אימו: הלוואי שהייתי איתך.

הוריו: תהרוג תהרוג תהרוג! תהרוג אותם!

לאחר מכן סיפר המחבל על פריצת הגדר: “אני במפלסים לא בזיקים. אני הראשון (להיכנס) בחסות ובעזרת אללה. תרים ראש למעלה אבא, תרים את הראש. בפנים! בפנים! בתוך העיר! תראה בוואטסאפ את אלה שהרגתי, תפתח את הוואטסאפ שלי.

הוריו: תחזרו, זהו תחזרו.

מחבל חמאס: איזה לחזור? אין חזרה – זה או מוות או ניצחון. אימא שלי ילדה אותי למען הדת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות