השר בן גביר לוועדת האתיקה: “טיבי מחבל. לא מתנצל ולא חוזר בי”

בן גביר תקף את טיבי בטוויטר לאחר שצייץ תמונה של הילד עדו אביגל הי"ד שנרצח וטען שנהרג בעזה - והח"כ הערבי הגיש תלונה נגדו • בן גביר: "איומי טיבי לא ירתיעו אותי, אמשיך להגיד שמי שתומך באוייב הוא מחבל"
חרדים 10
ט' חשון התשפ"ד / 24.10.2023 13:21

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לפניית ח”כ אחמד טיבי לוועדת האתיקה של הכנסת בדרישה לנקוט בהליכים נגדו – לאחר שכינה בציוץ בטוויטר את הח”כ הערבי “מחבל”.

כך תלמדו בחירום: המחוז החרדי מציג חומרי למידה ומאגר שיעורים

לפי דיווח בערוץ 7,  בן גביר כתב בתגובתו: “אחמד טיבי, היועץ בדימוס של הארכי טרוריסט יאסר ערפאת, שהיום כולם מבינים ורואים מה היורשים והתלמידים שלו עוללו בבנותינו ילדינו וקשישנו, הגיש מכתב לועדת האתיקה של הכנסת על זה שקראתי לו באחד הפוסטים ‘מחבל’. האירוניה מתה”.

הוא הוסיף: “איומי טיבי לא ירתיעו אותי, אמשיך להגיד שמי שתומך באוייב הוא מחבל ובכוונתי להציג בדיון בוועדת האתיקה את כלל ההוכחות של תמיכה בטרור של ח”כ טיבי. טיבי לא צריך להיות בפרלמנט הישראלי, אלא בפרלמנט בירדן. אינני מתנצל או חוזר בי”.

בן גביר תקף את טיבי, לאחר שהאחרון צייץ לפני כחודש תמונה של ילדים שנהרגו לכאורה בהפצצות בעזה והשתמש בתמונה של עדו אביגל הי”ד, הילד בן ה-5 שנרצח מפגיעת רקטה בביתו בשדרות.

בן גביר כתב על טיבי בטוויטר: “אחמד טיבי המחבל – איך אתה לא מתבייש בתמונה של ילד יהודי טהור שנרצח בידי חבריך מהחמאס?”.

על כך הוגשה התלונה נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות