שחקנית ששיבחה את חמאס עצורה • ליברמן: כך יעשה לתומך בנאצים

בית משפט השלום בנצרת האריך ביומיים את מעצר השחקנית מאיסה עבד אלהאדי מנצרת - ששיבחה את חמאס ברשתות החברתיות שלה • שחקן ששיחק לצידה תקף: "תוקעת לנו סכין בגב" • ליברמן: "לשלול לגברת הזו ולדומיה את האזרחות הישראלית לאלתר ולפעול לגירושם"
חיים טוויל ואריה ריבקינד
ט' חשון התשפ"ד / 24.10.2023 11:28

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (שלישי) ביומיים את מעצרה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי מנצרת, ששיבחה את חמאס ברשתות החברתיות שלה.

כך תלמדו בחירום: המחוז החרדי מציג חומרי למידה ומאגר שיעורים

השחקנית, שהביעה שמחה על טבח חמאס, נעצרה בידי המשטרה הלילה.

בין השאר העלתה אל האדי תמונה בה נראית הפריצה לגדר הגבול בין עזה לישראל – וכתבה: “Lets Go Berlin Style” כפרפרזה לנפילת חומת ברלין.

עבד אלהאדי השתתפה בסדרות טלוויזיה ישראליות – “אחת אפס אפס”, “30 ש”ח לשעה”, “שנות ה-80” ועוד – לצד תפקידים בתיאטרון ובקולנוע.

ב-2014 החלה לגלם את אחת הדמויות הראשיות בסדרה “מתים לרגע” של HOT, לצד עפר שכטר שתקף אותה אתמול על תמיכתה בפעולות החמאס.

“מתבייש בך. תתביישי לך”, כתב שכטר ברשתות החברתיות. “את גרה בנצרת, משחקת בסדרות ובסרטים שלנו, איתנו, ואז תוקעת לנו סכין בגב”.

לפי דיווח באתר ‘מאקו’, בעקבות הבעת התמיכה בחמאס, השחקנית גם נזרקה מסוכנות השחקנים שייצגה אותה.

יו”ר ישראל ביתנו ח”כ אביגדור ליברמן הגיב על מעצרה של השחקנית: “כך יעשה למי שתומך בנאצים. שר הפנים חייב לשלול לגברת הזו ולדומיה את האזרחות הישראלית לאלתר ולפעול לגירושם. צריך להבין שהמציאות השתנתה – מה שהיה הוא לא מה שיהיה”.

ממשטרת ישראל נמסר: “משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות