מטורף: 3 צעירים שתלו בירושלים שלטים עם המילה “נקמה” – נעצרו

השלושה תלו את השלטים במסגרת מחאה של "בוחרים בחיים", שבראשו עומדים, בין השאר, הרצל ומרב חג'ג שבתם שיר הי"ד נרצחה בפיגוע • המשפחות השכולות: "דורשים מהממשלה נקמה. לא ידעתם לייצר התרעה - אנחנו רוצים נקמה. הטבח הנורא מחייב נקמה"
חיים טוויל
ט' חשון התשפ"ד / 24.10.2023 09:14

שלושה צעירים יהודים שתלו לפנות בוקר (שלישי) בירושלים שלטים עליהם נכתבה המילה “נקמה”, נעצרו בידי שוטרים ונלקחו לתחנת המשטרה.

מרגישים במצוקה או בחרדה בגלל המלחמה? כאן תוכלו לקבל עזרה

עורך דין מחוננו מסייע לשלושת העצורים.

השלושה תלו את השלטים במסגרת מחאה של פורום “בוחרים בחיים”, אשר בראשו עומדים, בין השאר, הרצל ומרב חג’ג שבתם שיר הי”ד נרצחה בפיגוע בירושלים במסגרת שירותה הצבאי.

הפורום מאגד משפחות שכולות והוא פועל למען שיפור ההרתעה מול הטרור.

“אנחנו, משפחות שכולות, דורשים מהממשלה נקמה. לא ידעתם לייצר התרעה – אנחנו רוצים נקמה. הטבח הנורא הזה מחייב נקמה. אם אנחנו אחרי הרצח של שיר היינו מבקשים נקמה אולי לא היינו במקום הזה. התביישנו, היינו אנשים תרבותיים, ביקשנו צדק והרתעה ולא נקמה. היום, אחרי הטבח, אנחנו רוצים נקמה”, אמרו השניים.

פורום בוחרים בחיים הוסיף: “הדרישה שלנו היא לא רק לפעולה שתמוטט את חמאס אלא גם לנקמה שתסייע להבהיר לכל אויב שישקול להרים את ראשו, שלא כדאי לו לרצוח אותנו. כעת הפוקוס הוא על חמאס, אבל אויבינו רבים, אם זה חיזבאללה בצפון, הרש”פ בשטחי יהודה ושומרון ואם זה האחים המוסלמים וחלק מערביי ישראל כפי שלמדנו היטב באירועי שומר החומות”.

בנוסף קוראים בפורום שלא להיכנס לשום מו”מ שיכלול שחרור מחבלים רוצחים מהכלא. “לצערנו לא למדנו לקח מכך שבעסקת ג’יבריל שוחררו מחבלים שיזמו והנהיגו את האינתיפדה הראשונה ובעסקת שליט שוחררו מחבלים שאחראים הן לרצח ישראלים וגם לטבח האחרון על קיבוצי, יישובי וערי העוטף. אסור לשחרר אף מחבל עם דם על הידיים או בלעדיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות