שחקן לצוקרברג: לא רואה מה קורה לעם שלך? איפה אתה לעזאזל?

השחקן והקומיקאי אלי פיניש פנה לבעלים של הרשתות החברתיות ודרש ממנו להתגייס למלחמה באנטישמיות • "אתה לא רואה שיהודים נלחמים עבור זכותם להתקיים? אל תשכח, זה לא משנה כמה עשיר אתה, בשביל המוסלמים, אתה לעולם תהיה יהודי מסריח"
חרדים 10
ח' חשון התשפ"ד / 23.10.2023 11:32

השחקן והקומיקאי אלי פיניש פנה אתמול בחשבונו ברשת החברתית אינסטגרם אל מארק צוקרברג, הבעלים של הרשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק,  ודרש ממנו להפעיל את כוח השפעתו  ולהתערב לטובת ישראל במאבקה ההסברתי בעולם על רקע מלחמת ‘חרבות ברזל’ בעזה.

משרד הרווחה נותן מענה לכל מי שבמצוקה. רוצים להתנדב ולסייע?

“לא יודע אם שמעתם או שמתם לב, אבל יותר ויותר חשבונות אינסטגרם ופייסבוק שלנו, של יהודים, של ישראלים, נחסמים ונסגרים כי מה לעשות, הם (-הכוונה לגורמים עוינים כלפי ישראל) הרבה יותר מאיתנו, והם מדווחים וככה האלגוריתם עובד כי התוכן לא הולם”, הסביר פיניש.

הוא תהה: “אז איפה מארק צוקרברג? הוא לא יהודי? מיסטר צוקרברג, סלח לי על האנגלית שלי, למדתי אותה מסמוטריץ’, אז תהיה סבלני איתי. איפה אתה לעזאזל? אתה יהודי. אתה לא רואה מה קורה לעם שלך? אתה לא רואה שיהודים נלחמים עבור זכותם להתקיים? אל תשכח, זה לא משנה כמה עשיר אתה, בשביל המוסלמים, ובמיוחד בשביל המוסלמים הקיצוניים, אתה לעולם תהיה יהודי מסריח. אז תתעורר ובבקשה תעזור לנו. ואם אתה חושב שאני יוסף חדד, אז לא. הוא טוב ממני. אני בסך הכל קומיקאי רגיל. תתעורר!”

 

מהלב from חרדים 10 on Vimeo

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות