משתתף במפגן תמיכה בחטופים תקף את הפרשן אבישי בן חיים • צפו

חלק מהמשתתפים תקפו את הפרשן של חדשות 13 שהגיע לסקר את הפגישה עם הנשיא - ואחד מהם אף דחף אותו באלימות: "כל המצב הנורא בין השאר בגללו" • העיתונאי עזב את המקום • איש תקשורת חרדי: "אין שום הצדקה להתקפה אלימה, גם אם התוקף במצב אישי רגיש וכאוב"
אבי כץ
ח' חשון התשפ"ד / 22.10.2023 22:21

תקיפה מכוערת התרחשה הערב (ראשון) במהלך הפגנת תמיכה במשפחות החטופים מול בית הנשיא בירושלים.

חידוש רישיון? תחבורה ציבורית? כל המידע על הנחיות משרד התחבורה

במהלך המחאה התלהטו הרוחות ואחד הנוכחים דחף בכעס רב את איש התקשורת אבישי בן חיים, פרשן חדשות 13 לענייני חרדים, שהגיע לסקר את פגישת משפחות החטופים והנעדרים עם נשיא המדינה יצחק הרצוג – והאשים אותו בצעקות כי “כל המצב הנורא בין השאר בגללו”.

בן חיים נטש את המקום בעקבות האלימות.

בתיעוד שהופץ ברשת נראית התקיפה, כאשר בן חיים נדחף פיזית.

מי שפרסם תחילה את התיעוד היה עורך ‘וואלה ברנז’ה’, דוד מזרחי ורטהים – שכתב: “איש חדשות 13 אבישי בן חיים הגיע היום לבית הנשיא לסיקור פגישת משפחות החטופים עם הנשיא הרצוג. זה מה שקיבל”, כשהוא מוסיף: ‏”תם עידן. אפס סבלנות לסחורה”.

דבר גררו מתקפות גולשים.

איש התקשורת ינון מגל צייץ: “הייתי בטוח שאתם נגד אלימות”. עיתונאית חדשות 13 לשעבר אפרת פינקל הגיבה: “זוועה. חבל שאתה מפרסם את זה בשמחה ולא בגינוי”.

איש התקשורת אבי רבינא הגיב:  “מצד אחד משפחות חטופים, אסור לשפוט. אסור לומר מילה. מצד שני, צריך לזכור שלא אבישי בן חיים חטף את הילדים. ברור שכמה עיתונאים רעילים שמשתפים את הוידאו הזה בהתלהבות, אחראים ישירים גם לאלימות הזו”.

איש התקשורת אבי גרינצייג כתב: “‏‎אלימות היא פעולה ברברית ופסולה תמיד. אין שום הצדקה להתקפה אלימה, לא על עיתונאי ולא על אף אדם, גם אם התוקף במצב אישי רגיש וכאוב. נקודה”.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות