משרד התחבורה מפעיל אולפן חירום: יספק מידע וסיוע בזמן אמת

מחברים את ישראל בשידור חי: החל מהיום  מפעיל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים אולפן חירום מיוחד • מטרת האולפן היא להנגיש את פעילות המשרד, לסייע לאזרחים ככל האפשר ולפתור בעיות און ליין
חרדים 10
ז' חשון התשפ"ד / 22.10.2023 19:15

מחברים את ישראל בשידור חי: החל מהיום (ראשון)  מפעיל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים אולפן חירום מיוחד, לטובת הידוק הקשר עם הציבור.

בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב באולפן החירום המיוחד יתקיימו שידורים חיים בנושאי תחבורה הקשורים למלחמת “חרבות ברזל”,  ויתארחו בו מיטב המומחים מטעם המשרד והחברות המסונפות אליו – שישיבו לשאלות האזרחים במהירות האפשרית ויסייעו לפתור בעיות ולפשט בירוקרטיה.

מטרת האולפן היא להנגיש את פעילות המשרד, לסייע לאזרחים ככל האפשר ולפתור בעיות און ליין, כדי להקל על חיי אזרחי ישראל בימים מאתגרים אלו.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב: ״נוכח המצב ועל מנת להקל את הנגשת המידע, בימים אלו במיוחד, חשוב לנו להציף בכל מדיה אפשרית את מגוון השירותים העומדים לרשות האזרח. למשרד התחבורה משקל רב בשגרת החירום וכחלק ממדיניות שימור הרצף התפקודי אנחנו פועלים למען הציבור גם באמצעות אולפן החירום״.

בשידורי האולפן ניתן יהיה לצפות דרך דף הפייסבוק של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ובאמצעים דיגטליים נוספים שיתפרסמו בהמשך.

מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: ״אנחנו קשובים לכל פניות אזרחי ישראל בימים מאתגרים אלו. בהתאם לכך הקמנו מוקד אחוד *4515 לכלל שירותי המשרד, הוספנו שירותים מיוחדים למפוני הדרום והצפון, הארכנו את תוקפם של רשיונות הנהיגה והרכב ואנחנו נענים במהירות לכל פניות כוחות הבטחון ופיקוד העורף. אנחנו מפעילים את אולפן החירום המיוחד לעדכונים שוטפים ופתרון בעיות און ליין״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות