הרגיש ‘בום’ • צפו: הרב גרוסמן הניח מטבע על ראש החייל והוא התעורר

אביתר זיתוני נפצע בכיסופים, והובא לסורוקה מורדם ומונשם • הגרי"ד גרוסמן הניח על ראשו מטבע סגולי אותו קיבל מהרבי הקדוש מלעלוב  • שעות ספורות לאחר מכן פקח אביתר עיניים: "הרגשתי 'בום' וחזרתי לחיים  • הסיפור המופלא 
חיים טוויל
ז' חשון התשפ"ד / 22.10.2023 13:32

אביתר זיתוני, בן 26, מ”פ ומפקד מ”כים בגדוד 450 בצנחנים, נפצע אנושות בלחימה בכיסופים בבוקרו של שמחת תורה. אחרי שהצוות שלו, שאיבד רבים מלוחמיו, חיסל עשרות רבות של מחבלים, פונה זיתוני לבית החולים סורוקה כשהוא מורדם ומונשם.

חידוש רישיון? תחבורה ציבורית? כל המידע על הנחיות משרד התחבורה

במהלך השבוע האחרון, במסגרת ‘המסע אל ישראל הלוחמת’ אותו עורך רבה של מגדל העמק הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, הוא ביקר גם בבית החולים סורוקה ועמד לצד מיטתו של אביתר המורדם ומונשם.

לאחר אמירת תהילים ודברי עידוד וחיזוק להוריו, שלף הרב גרוסמן מכיס מעילו מטבע עתיק סגולי, אותו קיבל לפני כיובל שנים ממורו ורבו הרבי הקדוש מלעלוב זצ”ל והניחו כסגולה על ראשו של אביתר.

שעות ספורות לאחר מכן, התעורר לפתע אביתר, וסיפר להוריו בקול מרוסק: “היה כאן הרב גרוסמן, הוא הניח עליי מטבע עתיק, הרגשתי בום ונשאבתי חזרה לחיים”.

מספרת האם נטלי: “הרב גרוסמן נעמד ליד אביתר, התפלל וזעק לשמיים. אז הרב הוציא מטבע מארנק מרופט וישן, הניח על ראשו של אביתר, המשיך בתפילות הגדולות, והכניס בחזרה והמשיך בתפילות. כל הזמן הזה אביתר היה רדום ומונשם, אבל אחרי שהוא התעורר, הוא סיפר שהוא הרגיש ‘זץ’, ‘בום’, וראה בחזיונותיו גורמים שביקשו לחזק את רוחו. מאז אנחנו בהלם”.

נטלי ואביו של אביתר, ירון, מתקשים לעצום עין מתחילת המלחמה: מלבד אביתר יש להם עוד שני בנים המשרתים כקצינים לוחמים בקבע ונמצאים בלחימה בדרום, ובת בכורה המשרתת כקצינה במילואים.

“אי אפשר להכיל את מה שאנחנו רואים ושומעים”, אומרת נטלי. “אני מתפללת כל יום לשלומם של כל החיילים, לשלומם של הילדים שלי ולהחלמתו של אביתר, ומבקשת להפיץ את הנס של אביתר”.

אחרי שהתעורר התקשרו הוריו של אביתר לרב גרוסמן כדי להודות לו, והאם נטלי מבקשת מעם ישראל להמשיך להתפלל עבור בנה: “הרגל שלו עדיין בסכנת קטיעה, ואני מבקשת מכולם להמשיך להתפלל שהיא תחלים והוא יחזור לעמוד על שתי רגליים”.

הרב גרוסמן ברך את אביתר ברפואה שלימה ואמר כי סיפורו בוודאי יגרום לקידוש שם שמים גדול. אביתר סיפר לרב גרוסמן כי לאור החיזוק באמונה החל הבוקר להניח תפילין. הרב גרוסמן התרגש והבטיח לאביתר שיעמוד בקרוב בעזרת ה’ תחת החופה ויקים בית נאמן בישראל, ואף אמר כי ישמח לשמש כמסדר חופה וקידושין.

הסיפור המצמרר התפרסם בסוף השבוע וגרם לקידוש שם שמים גדול ולחיזוק האמונה ברופא כל בשר המפליא לעשות.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות