האב נרצח בידי חמאס: השוטרים הצילו את עטאללה בן ה-5 תחת אש

אביו של עטאללה, שעבד במטעים סמוך למושב מבטחים, נרצח במתקפת הטרור הרצחנית לעיני בנו הקטן • השוטרים העניקו לילד, שנפצע גם הוא קשה מהירי, טיפול מציל חיים תוך כדי לחימה - ופינו אותו לבית החולים • בסופהשבוע הם הגיעו לבקר אותו
חיים טוויל
ז' חשון התשפ"ד / 22.10.2023 09:37

בפרוץ המלחמה פעלה יחידת מג”ן של משטרת מרחב הנגב בלחימה נגד מחבלים שחדרו למספר ישובים בעוטף עזה.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

בהגיעם למושב מבטחים, תוך כדי ניהול לחימה, הבחינו הלוחמים בילד כבן 5 פצוע ירי המוחזק בידי דודו, העניקו לו טיפול ראשוני מציל חיים, חילצו אותו מאיזור הירי, ופינו אותו לבית החולים. כך הצילו השוטרים את עטאללה, תוך כדי לחימה.

מבירור ראשוני עלה כי אביו של עטאללה, שעבד במטעים בסמוך למושב, נרצח בידי המחבלים לעיני בנו הקטן, שנפצע אף הוא מהירי באורח קשה.

בסוף השבוע ביקרו מפקד מרחב הנגב, תנ”צ אפי שימן, מפקד יחידת מג״ן סנ”צ רונן כלפון והלוחמים  בבית החולים את עטאללה, שם פגש לראשונה את שני הלוחמים שהצילו את חייו.

מפקד המרחב הודה ללוחמי היחידה ומפקדיה שפעלו בזמן הלחימה הקשה לחילוץ הילד מאזור הסכנה וביצעו בו פעולות מצילות חיים, עד לפינויו לבית החולים.

מפקד המרחב ציין בפני המשפחה כי שוטרי המחוז הדרומי לחמו בחזית והיו הראשונים שהגיעו לזירות האש, פעלו בגבורה והצילו חיים רבים בלחימה אל מול ארגון הטרור שהינו אוייב משותף ואינו מבחין בין דת לאום או מגדר.

בסיום המפגש איחלו המפקדים לעטאללה החלמה מהירה וביקשו להשתתף בצער המשפחה ששכלה את האב.

משפחתו של הילד, המתגוררת בעיר רהט, ביקשה להודות ללוחמים ולשוטרים שהצילו את חייו של עטאללה.

הילד התרגש מאוד מהמפגש, נישק את השוטרים והבטיח להיות שוטר במשטרת ישראל כשיגדל.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות