הרמטכ”ל למפקדי גולני: ‘האויב מכין דברים, אבל אנחנו גם מכינים לו’

הרצי הלוי בשיחה עם מפקדי חטיבת גולני לקראת המלחמה בעזה: "נכנס לעזה ונזכור בראש שלנו את התמונות והמראות והנופלים משבת לפני שבועיים" מפקד חיל האוויר: : "אני לא הייתי רוצה להתחלף עם שום אויב, בלפגוש אוגדה של צה"ל"
חיים טוויל
ו' חשון התשפ"ד / 21.10.2023 20:51

בשיחה עם מפקדי חטיבת גולני, התייחס הרמטכ”ל הרצי הלוי למלחמה הקשה הצפויה ברצועת עזה.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

“ניכנס לרצועת עזה, אנחנו ניכנס למשימה מבצעית, מקצועית, להשמיד את הפעילים של חמאס, את התשתיות של חמאס, ואנחנו גם נזכור בראש שלנו את התמונות והמראות והנופלים משבת לפני שבועיים.

“עזה היא מורכבת, עזה היא צפופה, האויב מכין בה הרבה מאוד דברים, אבל אנחנו מכינים לו גם. מלווים אתכם, איתכם בתמרון, כל היכולות של צה”ל.

“תהיו אמיצים עם החשיבה הזו, תהיו נחושים מאוד ותנו הרבה מאוד ביטחון לחיילים שלכם. הרוח הזו תביא את הניצחון, המקצועיות שלכם תקבע את התוצאה.
אני מאוד מאמין בכם, מאוד מאוד גאה בכם. זו גאווה, זה כוח, עם הכוח הזה אתם תנצחו”.

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, אמר ברקע ההכנות לכניסה הקרקעית לרצועת עזה: “כל אחד מבין את גודל השעה. יש פה עוד שלב כל כך משמעותי שרעינו, חברינו לנשק, השותפים על הקרקע שהתאמנו איתם כל כך הרבה, נכנסים למטה – והכוונה שלי היא שנהיה איתם בהכול”.

בתדריך למפקדי טייסות ויחידות בחיל האוויר, ציין בר: “אני לא הייתי רוצה להתחלף עם שום אויב, בלפגוש אוגדה של צה”ל. הם חזקים, תאמינו לי, עם הנחישות שאני גם רואה, אני יוצא בתחושה מאוד מאוד מחוזקת, ובצירוף של החיל יש פה מכונה שאין לי שום ספק שתעבוד. התפקיד שלנו זה לתת את אותה מטריה אווירית, הייתי אומר ממש לחבק את אחרון החיילים ולהגיד לו: ‘תקשיב, אני איתך, לפניך, האויב שאתה תפגוש פגש אותנו לפני זה. ככה אני רוצה שכל אחד יראה את המשימה שעל כתפיו'”.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות