שתי חטופות, יהודית רענן ובתה נטלי, שוחררו מהשבי של חמאס

האם ובתה, יהודית רענן בת 59 ובתה נטלי בת 18, בעלות אזרחות אמריקאית, הגיעו משיקגו במטרה לשוב ולגור בארץ, נחטפו לעזה בזמן הטבח בקיבוץ נחל עוז • הן שוחררו בליל שבת והגיעו לישראל שם קיבל אותן גל הירש • לפי חמאס, השחרור בוצע מסיבות הומניטריות בתיווך קטארי
קובי פינדרוס
ו' חשון התשפ"ד / 21.10.2023 19:23

שחרור ראשון של שתי חטופות משבי החמאס: יהודית רענן, בת 59, ובתה נטלי, בת 18, שתיהן בעלות אזרחות אמריקנית, שוחררו בליל שבת והועברו לישראל.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

לפי חמאס, השחרור בוצע מסיבות הומניטריות בתיווך קטארי.

האם ובתה הגיעו משיקגו במטרה לשוב ולגור בארץ, נחטפו לעזה בזמן הטבח בקיבוץ נחל עוז.

הממונה על החטופים והנעדרים, תא”ל (במיל’) גל הירש, יחד עם צה”ל וכוחות הביטחון, קיבל אותן לידיו בגבול הרצועה.

בהודעה נאמר: “הממשלה, צה”ל וכלל מערכת הביטחון, ימשיכו לפעול עם מיטב היכולות ובכלל המאמצים על מנת לאתר את כלל הנעדרים ולהשיב את החטופים כולם הביתה”.

אורי רענן, בן 71, אביה של נטלי ובעלה לשעבר של יהודית, המתגורר בשיקגו, אמר לתקשורת האמריקנית: “אני דומע ומרגיש טוב מאוד. הלילה אני הולך לישון. דיברתי עם הבת שלי בטלפון, היא מרגישה טוב ונראית טוב”.

לימור, בת דודתה של נטלי, אמרה: “יש תחושת ההקלה היא אדירה, הרבה מעבר למה שמילים יכולות לתאר. אין לנו פריבילגיה לחגוג. יש לנו בעזה שמונה בני משפחה חטופים וצריך להילחם על עוד 200 חטופים אחרים”.

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן הודיע רשמית על שחרורן. “אני מלא שמחה שהשתיים יתאחדו עם קרובי משפחתן. ארצות הברית תעניק להן את מלוא התמיכה להחלים”, אמר. ביידן הודה לממשלת קטאר ולממשלת ישראל, אמר כי הוא ורעייתו ג’יל “דואגים לכל משפחות הנעדרים” – והבהיר: “לא נפסיק עד שכל אהובינו ישובו ארצה. כנשיא, אין דבר גבוה יותר בסדר העדיפויות מלדאוג לביטחון השבויים האמריקנים בעולם”.

&nbsp

מהלב from חרדים 10 on

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות