בנט: לפני שחייל אחד דורך בעזה, לפתוח על האויב שערי הגיהנום

בנט כתב ברשתות החברתיות שלו: "לכתוש, לכתוש, לכתוש. כמו שצריך. צה"ל מפעיל אש בהיקפים גדולים נגד חמאס כדי לפלס את הדרך לכוחותינו. סבלנות. יש לנו זמן. לא להכניס כוחות בחיפזון. לכתוש את הנאצים האלה בעוצמת אש שמעולם לא נראתה כאן"
יוני גרין
ה' חשון התשפ"ד / 20.10.2023 13:30

נפתלי בנט קורא לקובעי המדיניות ולראשי הצבא למצות את מכת האש האווירית על עזה, לפני כניסה קרקעית – כדי להפחית את הסיכון ללוחמי צה”ל.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

בנט כתב היום (שישי) בצהרים ברשתות החברתיות שלו: “לכתוש, לכתוש, לכתוש. כמו שצריך. צה”ל מפעיל אש בהיקפים גדולים נגד חמאס כדי לפלס את הדרך לכוחותינו. סבלנות. יש לנו זמן. לא להכניס כוחות בחיפזון. יש לנו יתרון אווירי וארטילרי עצום והאויב מתחבא במחילות ובמנהרות.

“אני יודע שכולם רוצים כניסה מיידית, אבל תפקידנו לפעול נכון ולא לפי מה שפופולרי. לכתוש, לכתוש ולכתוש את האויב הנאצי, לפני הכנסת החיילים שלנו, הבנים שלנו. לכתוש את הנאצים האלה בעוצמת אש שמעולם לא נראתה כאן.

“האויב הפתיע אותנו ובחר את הזמן שלו. כעת, אנחנו לא חייבים לעבוד לפי התזמון שלו. שיתייבשו ויירקבו המחבלים האלה בהמתנה, באי ודאות, תחת איי החורבות שהמיט על עצמו. שיבכו אלף אמהות מחבלים בצד השני ולא עוד אמא אחת אצלנו”,

אמש, בראיון לחדשות 12, אמר בנט: “לפני שאנחנו שולחים חיילי חי”ר קרקעית לעזה אני רוצה לראות עוצמת אש שמפלסת להם מעין עמוד אש. הדבר שהפתיע אותי הוא שאני מקשיב ולא שומע קצב אש גדול מספיק. יכול להיות שזה בגלל ביקור ביידן וביקור ראש הממשלה הבריטי.

“אני יודע שכל עוד זה תלוי בי אני שולח חיילים מול האויב רק אחרי שפתחתי את שערי הגיהנום על האויב מלמעלה בארטילריה. יש לנו כוח אש עצום וצריך להביא אותו לכדי יתרון”.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות